Typ letadla: | unknown |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Not specified |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | jendapilot |
Datum pořízení: | 06/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5329× |
Další z proklatých mostů na dálnici D1 vedoucích přes Želivku. Po nedostavěném mostu u Borovska, je tento čistě silniční dvoupatrový most nedaleko Píště jediný v Čechách. Na snímku je dobře patrná spodní silnice (vpravo dole a nalevo nahoře) podjíždějící dálnici D1.
Jen jestli ten optický šum alias rozvibrované pilíře nebude větřík :-)))
wolsh: Snad to bude jen ten optický šum ;)
Jinak fotka moc zajímavá, vůbec jsem netušil, že v ČR máme taky nějaký dvoupatrový most..
A nejhezčí je Žlutej autobus :D
hladina kolem pilířů vypadá rozvibrovaně, buď je to optický šum nebo most slušně pracuje.
...veľmi zaujímavá foto... ikeď pre tento server nezvyčajná :)
Pro Karla:
"...říkal mi James Bridges, já měl jsem v noci sen..." ;-)..a pak se probudil a měl ruku v nočníku :-)))
zajímavé zpestření... za mě díky :-)
RUMcajz: "...říkal mi James Bridges, já měl jsem v noci sen..." ;-)
RUMcajz je asi spise REMcajz
Jendo, jen se nedej ! Je to z letadla ??? No tak co ?!
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Trochu faktů:
v době výstavby D1 za protektorátu se stihly postavit 4 velké dálniční mosty. Jeden se využil v 70. letech (je to ten u Senohrab přes potok Šmejkalku), pozná se podle toho, že nemá odstavné pruhy, další 2 zůstaly v opuštěném úseku na přehradě Želivka. No a nejsložitější osud měl tento. Byl celý postaven, ale podle prvorepublikových norem. Zaplať pánbůh, že se v 70. letech nevyužil, protože klesání k němu je skutečně brutální.
Dnes slouží místní dopravě a snad zůstane zachován budoucím generacím.
No a na závěr ještě 2 mýty - není to dvoupatrový most, ale 2 samostatné mosty nad sebou a původní D1 není Hitlerova dálnice, ta byla stavěna mezi Brnem a Moravskou Třebovou.