Detail fotografie

L410UVP-E


Autor: Jakub Taussik
Datum pořízení: 02/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6476×

Popis:

12.02. Heliport Plzeň Lochotín. Kalibrace APAPI pro LZS.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Kurdt57 - nepřihlášený host (...86.115...)
14.09.2011 12:50

Nepoužívají vrtulník, protože žádný nemají....

JS - nepřihlášený host (...41.240...)
14.03.2009 16:13

Neni ke kalibraci PAPI na heliportu vhodnejsi vrtulnik??? Nevim co presne delaji pri tehle preletech s 410, ale rozhodne netestuji plny rozsah funce systemu. Ma nekdo vice info co a proc konkretne delaji, meri, testuji a proc na kalibraci heliportu pouzivaji L410 a ne vrtulnik??

Cába - nepřihlášený host (...201.62...)
13.03.2009 14:54

To Kuba: Díky moc, velmi pěkné video.

Ales Vagner - nepřihlášený host (...177.92...)
13.03.2009 07:33

Jen pro upresneni: APAPI je abbreviated precision approach path indicator.

Kuba - nepřihlášený host (...203.136...)
13.03.2009 00:04

Zdravím pane Cába. Myslím, že toto video na youtube "L410 (Calibra 41) over heliport Plzeň - Lochotín" Vám vše zodpoví. Bohužel mi sem nejde dát link, tak si to musíte najít růčo...

Cába - nepřihlášený host (...201.62...)
12.03.2009 20:24

Moc pěkná fotka. Zajímavé že s L-410 zalétávají také přibližovací světla pro heliporty.

To Jakub Taussik: Mohu se vás zeptat jakou měli přibližně minimální výšku když ukončovali sestup, popřípadě jak je vysoko na snímku? Docela by mě to zajímalo díky.

to Honza:
je to tak jak říká CSA248. Pokud se jedná o letiště tak se tento systém nazývá PAPI. Jsou to čtyři světla na kraji dráhy (někde bývají i na obou stranách).Vůči dráze jsou nainstalovány v bodě dotyku(touchdown zone) kam také mají vizuálně navádět. Na většině letišť jsou nastaveny na úhel klesání 3stupně, ovšem není to všude. 2červené a dvě bílé signalizují správný úhel sestupu. Poloha papi je v zóně dotyku

U heliportů se tento systém nazývá APAPI a obvyklý úhel navádění pro vrtulníky je 9,5stupně (také se může lišit). Heliporty mají také svá pravidla pro provoz stejně jako letiště. Heliporty mají zavedný režim ve kterém se mohou provozovat (DEN/NOC) a úhly ze kterých se může provádět přiblížení a vzlety na daný heliport.

Pokud tě to zajímá více tak se dočteš potřebné informace v AIPu v položce AD3-heliporty. Jsou tam všechny potřebné informace o heliportech v ČR. Zde je přímo odkaz: ttp://lis.rlp.cz/ais_data/www_main_control/frm_cz_aip.htm

Minář - nepřihlášený host (...100.74...)
12.03.2009 19:50

Téda, úplně nový pohled na Turbolet. Moc hezký...

CSA248 - nepřihlášený host (...179.33...)
12.03.2009 17:35

to Honza: Tak jsem našel APAPI...Jsou to PAPI(precision approach position indicator) pro heliporty. PAPI jsou zjednodušeně ty čtyři světla vlevo od RWY centerline, které tě vizuálně navedou po správné sestupové rovině až ke dráze...Možná že to jsou obecně všechny naváděcí zařízení, které jsou na dráze, to si teďka nejsem jistý :)

Peter - nepřihlášený host (...212.16...)
12.03.2009 15:25

Nemyslel som si ze ma az take rozpetie

Honza - nepřihlášený host (...95.97...)
12.03.2009 15:12

Nádherný snímek, Co to je APAPI prosím? díky

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace