Photo Detail

B737-8Z9


AKT
Author: Prague_Spotter
Date taken: 2025-06-17
Number of ratings: 4×
Number of views: 1460×
AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments

Comments can only be added by registered users.
Lehovec Tomáš (...235.133...)
2025-06-20 09:23
Syrda

Úplně v pohodě, není za co se omlouvat :D

Michal Krsek (...192.13...)
2025-06-20 07:05

"Kategorie aktualit neslouží k zobrazení nejhezčích fotek, ale k zachycení aktuálního dění v letecké dopravě (především v ČR a v SR)."

----
Dovolím si udělat nějaké drobné a nekompletní summary:
1) Mohla být fotka vyfocena lépe?
Mohla

2) Mohla být fotka upravena lépe?
Mohla

3) Mohl fotku stejného letadla poslat i někdo jiný?
Mohl

4) Mohli jsme počkat déle na lepší fotku?
Mohli

5) Poslal někdo lepší fotku tohoto letadla?
Doposud neposlal

6) Pomohla tahle diskuse k tomu, aby přišlo více lepších fotek?
Těžko říct (ale spíš ne)

7) Co pomůže tomu, aby bylo více lépe vypadajících aktualit?
Jenom to, že fotografové budou posílat více lepších fotek do aktualit.

Syrda (...22.47...)
2025-06-20 07:04

Tak to se omlouvám Tomáši

Lehovec Tomáš (...14.232...)
2025-06-20 06:33
Syrda

To jste si mě musel s někým splést, s mým příjmením žije hodně lidí a vím, že můj taťka ve vodochodech nepracoval

Petr Šimáček (...122.32...)
2025-06-19 23:13

Jen malé doplnění:
On tam pan Šimáček byl a čekal, ale když nebyl nikde vidět tak se sebral a šel. Ono je něco jiného čekat na letadlo, co přiletí jednou za uherský rok a nebo na letadlo, co tu pak bude vozit turisty celou sezónu. Nota bene v poledne v červnu, kdy by ta fotka stejně za moc nestála.
A mám taky nápad. Co takhle zrušit screening když se tu každý vysloveně tetelí blahem nad mizernou fotkou? Screeneři budou mít víc času a nikdo jim nebude nic vyčítat.

2025-06-19 22:39

Taky přispěju se svojí troškou do mlýna...

1) Fotka je AKTualita, takže kdo dřív příjde, ten dřív mele... Na aktualitu koukatelný.

2) Ano, fotka má lehce fialový nádech. Pokud děláte rychloedit někde v terénu na tabletu či v mobilu, tak jste rád, že vůbec něco kloudně a koukatelně upravíte. O kvalitě techniky (telefon/tablet) ani nemluvim, páč ne všechny obrazovky jsou správně zkalibrované (na telefonu nebo tabletu fotka může vypadat ok, ale na počítači děs a hrůza). Mám s tim vlastní zkušenosti, takže vim, o čem mluvim...

3) V komentářích se píše, že na podobu letadla čekalo hodně lidí. Otázka je - kde byli tyhle lidi? V práci? Ve škole? Dřepěli doma na zadku?
Pokud třetí varianta, mohli zvednout svých 5 písmen z gauče a cvaknout to líp i v časovém shonu, líp upravit a poslat. I pan Šimáček... Ale to by pak český národní sport (totiž remcání na všechno, kdykoliv, kdekoliv a za jakoukoliv cenu), neměl žádný smysl...

4) Kolega byl asi jediný, kdo poslal fotku do redakce. Aneb viz bod 3, třetí varianta...

5) Pokud se něco nesemele, tak to letadlo tu bude s největší pravděpodobností do konce letní sezony, čili fotek do galerie bude opět habakuk a vsadim boty, že v mnohem lepší kvalitě...

Syrda (...81.23...)
2025-06-19 21:17

Nefotím, nehodnotim kvalitu ale tady ty barvy jsou podle mě trochu divné.
Petr umí pochválit.
Tomáši, už jsi pozdravoval taťku? Pracovali jsme spolu ve Vodochodech.

Petr Šimáček (...122.32...)
2025-06-19 20:48

Lehovec Tomáš: Světlo na hovno? Vždyť to přiletělo před osmou ráno za vycházejícího slunce. Co víc si proboha přát? Barvy neodpovídají. Mě přijdou stejné jako jiných fotkách co tu jsou. www.planes.cz/cs/photo/1260220/a350-941-b-18903-china-airlines-cal-ci-praha-ruzyne-prg-lkpr V čem neodpovídají?
Jinak souhlasím, že fotka je světlejší, ale to dělám záměrně, protože jak tady, tak na JP to mají screeneři raději než kontrastnější a tím pádem i tmavší fotky. Pro sebe do šuplíku ji mám kontrastnější.
Moc ale nerozumím tomu, že je to vyblité (světlé) a zároveň podsvícené (nedostatečné nasvícení). Neprotiřečíte si tak trochu?
No po 12. hodině už bych rozhodně šel při 30 na druhou stranu.
Kolegovi přeju, aby se poučil a vzkazuju, že rychloedit je práce kvapná, málo platná. V případě tohoto výtvoru to platí tak desetinásobně.
A upřímně je mě jedno, jestli je mu 15 nebo 50. Když jde s kůží na trh, měl by unést i kritiku. A omlouvám se, ale tahle fotka pochvalu určitě nezasluhuje.
Jinak zrovna dnes jsem tu jednu fotku pochválil.

Lehovec Tomáš (...14.232...)
2025-06-19 20:00
Petr Šimáček

To, že Vaše Čína je taktéž v, sprominutím, nahovno světle? Barvy neodpovídají realitě? Je to vyblité? Ta fotka je podsvícená. Za nedostatečné nasvícení se často fotky odmítají, ta Vaše měla očividně štěstí.

Teď jdu k další věci. Když chcete hrotit fotky někoho jiného, tak se nejdřív zaměřte na ty své fotky. Reálné tady kolega se snaží, chce dělat svýho koníčka a s tou AKT byl první. Očividně rychloedit. Zajímalo by mě, kam byste s touto dráhou šel Vy, aby nebyla v protisvětle. Ještě k tomu jsem od Vás neviděl žádnej komentář, který by fotku chválil nebo doporučil danému fotografovi, co do příště změnit a dát mu třeba nějaké tipy. Vy tu jen brečíte screenerům, jak je možný, že tuto fotku vůbec někdo vydal atd. Když ji vydal někdo z redakce, tak se to muselo očividně schválit. Navíc mi přijde, jako byste tu chtěl všechny mladé začínající spottery vystrnadit, aby se nesnažili své úlovky vůbec sem dávat. Proč někdy prostě fotku nepochválíte nebo danému fotografovi neporadíte? To Vaše ego asi neunese, co? Tak to je potom smutné.

Petr Šimáček (...122.32...)
2025-06-19 11:37

Lehovec Tomáš: Fajn pane. Co konkrétně je na mé fotce tedy špatně. Očividně neumíte definovat. Pouze prohlásíte, že je horší než tahle hrůza. To je dost málo a jen to ukazuje, že focení a úpravě fotografií vůbec nerozumíte. Klidně tu napíšu, co je na téhle fotce špatně:
1) Je v protisvětle, to je v době, kdy přiletěl 12:44 bez debaty.
2) Růžový nádech, špatně upravený Tint.
3) Fleky v obraze.
4) Totálně přepálený vršek letadla.
5) Jakýsi prapodivný "odlesk" u začátku SOP.
6) Celkově amatérsky provedená úprava v editoru. Nejlépe je to viditelné v oblasti podvozku.
Tak co stačí?
A teď bych poprosil, co je špatně na mé Číně. Vyjádření horší, lepší, mě se nelíbí prosím neberu.

20 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details
TOPlist