Photo Detail

B737-7K2


Author: Aviatic
Date taken: 11/2014
Number of ratings: 0×
Number of views: 2424×

Description:

On maintenance




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Petr Popelář (...228.32...)
2014-12-07 15:50

M_V.Použiji Tvoje slova: Imperiální jednotky prostoupily celé letectví včetně všech subdodavatelů.
Samozřejmě ruská letadla a letadla ex.východního bloku ne.

M_V - unsigned guest (...102.108...)
2014-12-07 15:40

Petr Popelář: Tak toho jsem se obával... A metrické závity v Boeingu asi taky nebudou, že? Ale jak je to v Airbusech? Mají metrické závity (když SI je rozvinutím dědictví francouzských encyklopedistů), nebo imperiální jednotky prostoupily celé letectví včetně všech subdodavatelů?

Petr Popelář (...228.32...)
2014-12-07 12:01

M_V:...tak ta obskurní jednotka je nabízena manuálem k údržbě B-737 firmy Boeing, s tím holt nic nenadělám:-D

M_V - unsigned guest (...102.108...)
2014-12-06 22:34

Petr Popelář: V letectví ještě dnes a v Evropě používáte tak obskurní jednotky tlaku jako jsou libry na čtvereční palec? To je hrůza...

Jestli dobře počítám, tak je to pokles tlaku zhruba z 28 na 17 kPa.

Jan Kalaš - unsigned guest (...113.66...)
2014-11-29 21:21

Doplnění pana Popeláře:CG má limit 90s NG 120s. Jinak toto bude 12ti letá revize.

DHL - unsigned guest (...175.125...)
2014-11-29 18:25

Díky!

Administrator (...48.39...)
2014-11-29 17:21

údaje o letadle opraveny dle mailu autora

Petr Popelář (...95.40...)
2014-11-29 17:05

Jan Švec: okna se podle úrovně revize i vyndavají, mění a pod.
Zkouška přetlakování se po určitých pracech dělá a je poměrně nenáročná, většinou za pomocí APU.
Unik přetlaku z trupu se kontroluje pravidelně, protože jde i o spotřebu paliva, čím víc netěsnostmi kolem dveří apod uteče, tím víc musí motory dodat a tedy pokud je průtok vzduchu pneumatickým systémem a klimatizací extrémně velký, je to znát i na spotřebě letaldal.
U B-737 se na zemi nafoukne trup od APU na 4,5 PSI a v rozmezí, přesně se nepamatuji cca 4-2,5PSI se změří doba poklesu a podle tabulky z AMM se určí vyhovuje/nevyhovuje. Mezní limit je cca 90vteřin.(Pochopitelně se mírně liší u vezre 500 a 800:-)

DHL - unsigned guest (...175.125...)
2014-11-29 16:37

Máte pravdu, omylem jsem to otočil, správná registrace je Transaviácká. Už jsem požádal planes mailem o opravu.
Dík

Jan Švec - unsigned guest (...81.208...)
2014-11-29 16:06

Aha, děkuji. Mě docela zaujalo uchycení oken. To se také kontroluje?

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details