Photo Detail

Z37A


Plane type: Z37A
Airport: Off airport
Airline: Private
Registration: OK-CKU
Author: Martin Kovář
Date taken: 04/2014
Number of ratings: 1×
Number of views: 2558×

Description:

AgroAirVa Ltd




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Martin Kovář (...208.248...)
2014-06-22 11:10

Plocha Nový Dvůr. Kousek od Boru u Tachova

Martin - unsigned guest (...4.132...)
2014-05-28 21:58

Paráda a kde to je focené prosím?

asted from early - unsigned guest (...91.149...)
2014-04-08 19:42

Lukáši! super článek :-)....uděluji "palec nahoru"! :-)

Gurjewitsch - unsigned guest (...102.182...)
2014-04-07 14:51

je zaujímavé a iste na zamyslenie, prečo čmelák z Moravy (Kostelec na Hané) pracuje až na Tachovsku... smutná realita

lukas - unsigned guest (...13.19...)
2014-04-07 12:33
asted from early - unsigned guest (...91.149...)
2014-04-06 20:04

Hele, bigjumper, ty jsi trošku mimo mísu.......kde si sebral délku letu 10min????...to bereš podle současnosti, né????...kdy chudác,i s plně naloženým Čmeldou, letí 10 minut, aby to někde vysypali na pole???...Já to zažil, neb mě nikdo neměl kdo hlídat a abych nezlobil někde ve městě, tak sem byl s tátou kolikrát na jejich pracovní ploše, což byla v 70. letech kdejaká louka s trávou a vojtěžkou o délce cca 450 m.....a nelétali z nějakého super letiště s betonem....a práškovali hned vedle plochy..start max 3 min.....těch 20 startů bylo nad chmelnicema na Ročovsku, v podvečer dokavaď bylo vidět a na letiště se vracel až skoro za tmy (mohli v té době létat i po občanském soumraku a ten je po západu slunce)......ale abych tě jen neprudil, tak to máš pravdu s tím čůráním (bylo to třikrát denně, zbytek vypotili) a pili při plnění chemikáliemi...můj táta čaj z flašky od Becherovky, ta byla bytelná a placatá a vešla se do tašky k dokladům :-)
Nebudu tu uvádět jméno mého otce a ani své.....nicméně prozradím jména některých kolegů pilotů mého táty: "Karel Pícha, Václav Šílený, Jiří Fiala, Petr Kalivoda atd......samozřejmě ke každému patří ještě dobrý mecanik, který se o čmeldu staral....těm za pěčlivou starost o stroj hodně moc moc děkuji, tím přispěli k tomu, že se můj otec dožil 87 let a stále je dědek čipera...svou kariéru končil v první polovině 80. let odchodem do důchodu v 55. letech života......:-)

bigjumper - unsigned guest (...77.216...)
2014-04-06 12:42

fotka pěkná, taková "nevšední" - mezi těmi boeingy, airbusy apod...

@wasted from early: 100 startů denně? chápal bych 20-30...
Den má 1440 minut včetně noci. Při pouhém 10ti minutovém letu (taky k tomu poli musí nějak doletět, než ho práškuje) by to znamenalo 1000 minut ve vzduchu. (16,7 hodin čistého času bez ohledu na noc). Kde máme tankování, plnění chemií, taky to asi není formule1, aby to všichni dělali za 5 sekund... Není v tom jídlo/pití/pauza, spánek, prostě nic... A teď si vem, že bychom řekli 15 min./let - tolik minut ani den nemá, a to by musel tankovat ve vzduchu, čůrat do plenek práškovat v noci a pít z pet lahve v kokpitu...

radekrc - unsigned guest (...74.198...)
2014-04-05 22:38

Komarek: V chemii nebo létání

Komárek - unsigned guest (...102.202...)
2014-04-05 22:34

Dají se dnes sehnat nějaké moderní alternativy?

radekrc - unsigned guest (...74.198...)
2014-04-05 22:18

Je to fakt těžká práce na psychiku člověka, aby nezdechnul motor když se letí nízko nad chmelnicí nebo někde jinde kde se provádí postřik nebo práškování. Každopádně to má chlap v ruce a 100% stroj a nemá za sebou nějaký počítač, který by ho hlídal.

18 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details