Photo Detail

Sukhoi Superjet 100


AKT
Author: razy
Date taken: 2014-03-22
Number of ratings: 0×
Number of views: 4985×

Description:

22.03. RRJ-95B test flights - narrow RWY certification.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



yango - unsigned guest (...52.15...)
2014-04-07 21:10

Pavel.A.: Zkus si dát do googlu O-Bay Aircraft. Kromě téhle zprávy Ti to nic nenajde. Žádnou firmu O-Bay. Je to jen novinářská kachna. Pusť to z hlavy.

Pavel.A. - unsigned guest (...24.233...)
2014-04-07 17:34

to : razy : Jen je otázka , v jaké kvalitě jsou schopni to vyrobit , jak moc budou poruchová , a jestli je dodají v té výbavě a v tom termínu , co požaduje zákazník . A to je "jen" Čína , zatím pořád žádný renomovaný dopravce . Nebo se počítá s nasazením na pravidelné mezinárodní linky ?

Paveĺ.A. - unsigned guest (...24.233...)
2014-04-07 17:30

to : razy : koukal jsem na tvůj odkaz . Na první pohled to může vypadat zajímavě , 100 kusů .

Kuba J. - unsigned guest (...71.98...)
2014-03-29 22:32

M_V: přehledy na russianplanes bych bral s rezervou, co se statusu letadel týče. Zvlášť položka lizing je diskutabilní, společnost sice může mít letoun ve své flotile, ale reálně může stát zaparkovaný bokem. Další věcí je aktuálnost registru, třeba české An-26 jsou dosud vedeny jako v aktivní službě jako "letajet", reálně by měli spíš spadat pod heslo "na chraněnii". Ale jako výrobní přehled je to asi nejlepší zdroj.

M_V - unsigned guest (...102.108...)
2014-03-29 19:42

yango: Tabulka z razyho odkazu (23.03.2014 11:26:23) je docela detailní. Letadel se zeleným označením "lětajet" a "lizing" je tam celkem 41. Ale je pravda, že když se člověk začte do poznámek u jednotlivých letadel, tak některá toho dosud moc nenalétala :-(.

Těch, co bylo viděno ne dávněji než předevčírem je v seznamu pouhých 18.

yango - unsigned guest (...52.15...)
2014-03-29 12:59

40 dodanych zatim ani omylem. Sice vyroba se skutecne minuly rok konecne rozbehla - lonskych 24 stroju je na ruske pomery zazrak, ale jedna vec je ty letadla vyrobit a druha nekomu je prodat/vnutit, kdyz o ne neni zajem, za rozumnou cenu, ne hluboko pod cenu, a tak, aby ty letadla zase nestala nekde u plotu jako Tu204, ale opravdu letala. Mam v tom docela prehled a opakuju - v soucasne dobe jich u zakazniku leta realne jen asi 15.

Pavel.A. - unsigned guest (...24.233...)
2014-03-29 09:54

Je fakt , že dřív se v Rusku vyrábělo víc dopravních letadel , a některá dodnes létají . Ale konkurenceschopnost dost upadla . Kvalita zpracování a vysoké provozní náklady jim dost komplikují situaci . JYRYK má asi pravdu , počkáme , kolik zrealizují objednávek u regulerních dopravců , a jak se osvědčí .

M_V - unsigned guest (...102.108...)
2014-03-29 01:07

yango: Podle tabulky, co na ni dal odkaz razy, už bylo dodáno přes 40 letadel. Ve srovnání s dalšími (post)sovětskými typy je to vysloveně velkosériová výroba.

Třeba Il-96 bylo vyrobeno 28 kusů za 25 let.
Tu-204/214, vyrobeno 76 kusů za 25 let, přičemž srovnatelných západních typů B757 nebo A321 se vyrobilo 12x víc za srovnatelnou dobu.

Roman - unsigned guest (...67.81...)
2014-03-24 10:59

McDnl:
záleží na tom jak člověk definuje "zadaří"

Bombardier má v plánu dodávat z počátku +-30 kusů C300 ročně, ve srovnání se skoro tisícovkou A319-21 a 737, to není moc.
Embraer počítá s podobnými čísly pro E195E2, tyhle firmy si nebrou velký sousta a myslím, že budou schopny bez problémů dostát závazkům, ale i tak to bude naprosto minimální změna na nebi.



Comac C919 by měl zůstat v Číně, je to dost velký trh na to aby vytížil celý potenciál výrobní kapacity.
u Irkutu M21, počítám s tím, že nepřekročí hranice Ruska, navíc je diskutabilní jeho další vývoj, když se Rusko chová tak jak se chová, a přitom většina technologií pochází ze západu.



32 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details