Photo Detail

B737-8K5


Author: milhaus
Date taken: 01/2014
Number of ratings: 0×
Number of views: 2736×

Description:

View of nose landing gear wheel well. On nose leg we can see taxi light, then two steering actuators, steering control valve behind plastic cover controlled by two cables from cockpit. In the middle of wheel well is main extension/retraction actuator, two brake blocks to stop wheel rotation when wheels are retracted, ground call horn and transfer cylinder located behind the light.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Jirka - unsigned guest (...73.214...)
2014-02-05 22:26

M_V: omlouvám se, už si dám pozor
milhaus: odešel jsem z Čáslavi v roce 1992, v TOPu jsem nebyl. Byl jsem na 1. a na 3. letce.

milhaus (...178.222...)
2014-02-04 23:33

M_V: Ahoj, díky za pochvalu. Nemáš náhodou stará leťáky Adrie. docela bě mě zajímalo kam v osmdesátých letech létala s DHC-7.
Díky M.

M_V - unsigned guest (...105.207...)
2014-02-04 19:43

Jirka: Zavřete okno hned po napsání příspěvku, reloadováním opakujete svůj příspěvek stále dokola a patrně se divíte, proč je tam tolikrát ;-).

M_V - unsigned guest (...105.207...)
2014-02-04 12:39

Tak to je zase bomba! Od milhause miluju fotky "vnitřností" letadel s technickým popisem. Lepší než encyklopedie "Jak je co uděláno"!

Jirka - unsigned guest (...73.214...)
2014-02-04 07:38

Díky za info - už je mi to jasné. Vycházel jsem z předpokladu, že je příďový podvozek bržděný. Já jsem původně leteckým technikem (motor+drak) na mašinkách SU7 a MIG21+23 (před 20ti lety).

PeterV - unsigned guest (...114.68...)
2014-02-04 01:34

Mě by nejvíc zajímalo jestli jsi si musel lehnout na zem na pořízení tohoto snímku, nebo jestli se někdo pověsil na ocas aby zdvihnul příď ;-)

Podle toho se rozeznají amatérští spotteři od profíků (ti neváhají si lehnout na zem, i do louže oleje či hydraulické kapaliny).

milhaus (...178.222...)
2014-02-04 00:04

to Jirka: A nebyl jsi v roce 1995 v TOPu v Čáslavi?

Jirka - unsigned guest (...73.214...)
2014-02-03 22:44

Díky za info - už je mi to jasné. Vycházel jsem z předpokladu, že je příďový podvozek bržděný. Já jsem původně leteckým technikem (motor+drak) na mašinkách SU7 a MIG21+23 (před 20ti lety).

milhaus (...178.222...)
2014-02-03 20:51

Děkuji všem za pochvalu.

milhaus (...178.222...)
2014-02-03 20:51

To Jirka: ty kola nejsou nijak jinak bržděný, akorát se v zasunuté poloze přitlačí na ty dva bloky, dělá to typickej zvuk, kterého si určitě každej kdo seděl v přední části všimnul. Jsou z nějakého kuprexitu nebo jak se ten materiál jmenuje, a když se obrousí, že začnou koukat ty připevňovací šrouby tak se vymění.

21 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details