Photo Detail

B737-86N


Author: Pavel L.
Date taken: 01/2014
Number of ratings: 2×
Number of views: 3052×

Description:

Approach RWY 30L in Dubai




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



hanso - unsigned guest (...40.30...)
2014-01-29 01:56

jendapilot : zrozumitelne, dakujem

pku - unsigned guest (...161.249...)
2014-01-28 22:23

To Peter:
Maji velky vyznam protoze ti davaji info o MSA, frekvencich a vsem moznym co se na nich vyskytuje a krom toho je dulezite aby jsi trat po zadani do FMC zkontroloval jelikoz se muze stat (nemelo by) ze z nejakeho duvodu neni databaze v letadle kompletni nebo je s chybou.

Peter - unsigned guest (...167.206...)
2014-01-28 21:34

Este by ma zaujimalo ci maju nejaky vyznap Jeppesen Charts, ked je vsetko zobrazene takto na displeji.

Pavel L. (...249.85...)
2014-01-28 16:40

V tomto případě nás nenechali letět celou tu spirálu, ale na VELAR nás navektorovali přímo do ILS a naprosto přesně

Jendapilot - unsigned guest (...240.99...)
2014-01-28 16:27

Očekává se, že poletí autopilot, ono 1NM vypadá jako dost (1,852km na každou stranu od tratě), ale při rychlosti 250KT (na snímku 230KT) je cca 14s letu špatným směrem a letadlo je mimo stanovený koridor :-) A v těchto transitionech není přípustné sblížení. Nutno podotknout že řídící v Dubaji jsou fakt profíci (většinou amíci nebo angláni) a říděj skvěle. Při zkrácení letadla přímo na finále dráhy do ILS je letadlo s přesností třeba 400ft přesně na požadovaným vertikálním profilu klesání (na display je to ta vertikální stupnice napravo dole indikující že letadlo - růžový kosočtverec - je přesně na vertikálním profilu).

Peter - unsigned guest (...167.206...)
2014-01-28 14:28

Leti sa to na autopilotovi, alebo na ruku podla FD, alebo je to na rozhodnuti letiaceho pilota

jendapilot - unsigned guest (...240.99...)
2014-01-28 13:43

hanso: Funguje to tak,že tyto tratě jsou tzv RNAV to znamená že letadlo musí být vybaveno systémem který umí trať vykreslit a autopilotem který podle ní letí. Přesnost vedení letadla musí být lepší než 1NM na každou stranu (P-RNAV). Pokud letadlo není schopno letět tak přesně,mají letiště buď tratě ne-RNAVové, konvenční anebo musí pilot řízení letového provozu oznámit,že není schopen letět RNAV trať a je vektorován. Snad jsem to přiblížil srozumitelně :-)

hanso - unsigned guest (...40.30...)
2014-01-28 12:49

...resp ktoré nemá ani FMC kde je táto trať zadaná aby sa po nej dalo letieť

hanso - unsigned guest (...40.30...)
2014-01-28 12:48

mňa by skôr zaujímalo, ako toto esíčko odletí lietadlo ktoré nemá MFD s krásne vyznačenou trajektóriou letu (potom to samozrejme nie je problém zaletieť autopilotom alebo ručne)

Mik - unsigned guest (...173.216...)
2014-01-28 11:27

To je pro to, aby se nacpalo "co nejvíc" letadel do TMA a klesání probíhalo až v TMA. Podobné postupy jsou i na LKPR...když je možnost, pošlou se letadla přímo, ale když je "happy hour" tak lítaj celé esíčko.
A to, co je vidět na té fotce je pouze indikace polohy klapek. Ovládání je skutečně mezi pilotama.

12 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details