Photo Detail

B737-53A


Author: Matěj Hejma/saw+
Date taken: 05/2013
Number of ratings: 0×
Number of views: 4646×

Description:

This aircraft crashed at 15:25 CET on landing at Kazan, Russia, today 17.11.2013. All 44 passengers and 6 crew on board died.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



peto - unsigned guest (...41.76...)
2013-11-20 01:41

ten shuppikov scenar je dost pravdepodobny. pockajme na spravu, ale bojim sa, ze bude pricina mozno zasa raz az smutne banalna. stall v malej vyske po chaose v kabine... podla predstavitelov tatarstanu cpt. nikdy neabsolvoval (aspon v reali nie) go around. vravi sa aj, ze sa to stalo pri prvom preruseni pristia.

shuppik - unsigned guest (...71.54...)
2013-11-19 09:36

No, podle nějakejch "rumours" 1) počasí naprd, už jednou go around 2) zahlásil podruhý go around "nejsme v přistávací konfiguraci" 3) stall 4) crash.
Ale možná kecy, vyčkejme na zprávu, Rusové jsou poslední dobou dost rychlý.
Posádka: Cpt. Salichov R.A., F/O Gucul V.N.
Nechť všichni odpočívají v pokoji. soustrast pozůstalým.

Lehy_ - unsigned guest (...80.6...)
2013-11-18 19:35

...no tvl., jak to tam mohl takhle "zapíchnout"!? :-/

AlldoK - unsigned guest (...82.142...)
2013-11-18 19:06

Jestli myslíte to video, které bylo ráno odkazováno na avherald.com, tak tam byl asi B747, v každém případě ale čtyřmotorák. Popisek videa říkal, že je to tahle nehoda, ale zjevně je to stupidní vtip.

Radek Kohák - unsigned guest (...113.1...)
2013-11-18 18:55

Hezký večer a nebyl by prosím odkaz videa?

TomB - unsigned guest (...49.147...)
2013-11-18 18:52

Jo je tam a opravdu to valil čumakem napred :-(

Lehy_ - unsigned guest (...80.6...)
2013-11-18 18:32

horvi001: Ono je někde na YT video z okamžiku nárazu???

horvi001 - unsigned guest (...21.190...)
2013-11-18 16:02

podla videa na youtube no neviem ci nahodou pilot nebol kamikaze alebo ...

A380 (...70.242...)
2013-11-18 13:14

R.I.P

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details