Photo Detail

Airbus A350


Plane type: Airbus A350
Airport: Paris - Le Bourget (LBG/LFPB)
Airline: Preserved
Registration: Unknown
Author: Lukáš Orel
Date taken: 06/2013
Number of ratings: 1×
Number of views: 4960×

Description:

Cockpit mock-up




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



TeX - unsigned guest (...228.20...)
2013-12-22 20:02

To je všude stejný i na UL na levý židly prostě řídíš levou a pravou ovládáš, plyn, klapky, rádio ...

ghost - unsigned guest (...192.39...)
2013-09-07 12:46

PetrM a na to si prisel kde jsem levak a joystick mam v prave

Ján Miklas - unsigned guest (...98.72...)
2013-07-09 23:41

PetrM to je ale nezmysel :) motory sa tak či tak ovládajú "vnútornou rkou"... tak isto ako pri jazde autom držíš volant ľavou a radíš pravou... je to to isté :) A pre mňa ako pre praváka sa napríklad sedí lepšie pri kapitánskom sidesticku...

arteye - unsigned guest (...220.197...)
2013-07-08 15:41

pokrok je pokrok :-)) nicméně děsím se té doby, až jednou auta ztratí volant - už dneska některé kecají hodně do řízení :-))

PetrM - unsigned guest (...207.242...)
2013-07-08 10:38

JM: Takze kapitan musi byt chca nechca levak a FO pravak :p u beranu to je tak nejak jedno

Ján Miklas - unsigned guest (...98.72...)
2013-07-08 09:58

arteye - keď si to tak vezmeš, tak aj B777 a B787 je playstation. Taktiež niesu riadiace plochy mechanicky prepojené s "baranmi". Akurát, že tu to aspoň nezavadzia ;)

arteye - unsigned guest (...220.197...)
2013-07-06 17:21

playstation :-))

Ján Miklas - unsigned guest (...98.72...)
2013-07-06 08:06

Pavel - sidestick je náhodou pohodová vec. Aspoň pred tebou nič nezavadzia a môžeš mať pred sebou stolík (v prípade A-380 a 350 s klávesnicou a touchpadom).

Ján Miklas - unsigned guest (...98.72...)
2013-07-06 08:02

McDonnell - reproduktor

Pavel - unsigned guest (...246.111...)
2013-07-05 23:15

To je jak autobus bez volantu-děs a hrůza..:-(

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details