Photo Detail

A319-132


Author: Ivo Kotala
Date taken: 2013-04-25
Number of ratings: 0×
Number of views: 3887×

Description:

25.04. New plane for Germanwings after arrival into painting facility.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Honzoule - unsigned guest (...103.190...)
2013-04-28 18:35

Petr: ja to vím mě to vysvětlovat nemusíš :P

petr - unsigned guest (...196.208...)
2013-04-27 21:10

honzoule:modré,černé-kompozity,zelené a sračkoidní-dural.obutí na červených schodech-13-náctky zimní.

Honzoule - unsigned guest (...183.40...)
2013-04-27 10:32

Tak jsem ti Filipe sehnal seznam nonmetallic materials mám i obrázky tak mi pošli email jestli chceš jinak dole to máš vypsané, ale bohužel bez obrázků.

Glassfiber Reinforced Plastic:

Dorsal Fin, Fin Fairings, Vertical Stabilizer Leading Edge, Vertical Stabilizer Tip,Vertical Stabilizer Trailing Edge, Horizontal Stabilizer Trailing Edge Access Panels, Slat 1 (LH and RH) Fairing Assembly, Avionics Compartment FWD Door,Maintenance Platform and Service Panel,Cargo Compartment Partition, Cargo Compartment Floor Panels,Cabin Floor Panels,Evacuation Slide System Door 2 and 3,Aft water and Lavatory Service Panel,

Carbonfiber Reinforced Plastic:

Spoiler,Vertical Stabilizer Spar Box,Rudder,Elevator,Horizontal Stabilizer Spar Box,Aileron,Flaps,Acces Panels, Nose gear Doors, Flap track Fairing,Cabin Floors

Aramidfiber Reinforced Plastic :

Radome,Fairings Wing to Fuselage (forward),


všechny tyto materiály můžou být sendvičové,monolitické,nebo smíšené.

Je to SRM pro A320

Bus - unsigned guest (...158.142...)
2013-04-26 22:08

Modrý a černý jsou kompozitové prvky, zbytek, trup a křídla (zeleno-hnědá) je klasický materiál používaný na letounech tedy Dural

Honzoule - unsigned guest (...103.190...)
2013-04-26 20:20

Modrý, černý, bílý, světlé hnědý zelený jsou kompozity.
Můžu se ti pokusit sehnat obrázek kde všude jsou kompozity jestli chceš

Filip (...100.43...)
2013-04-26 16:06

Najde se zde nějaký znalec, který popíše dle barev materiály použité při výrobě?

Petr Popelář (...84.36...)
2013-04-26 14:00

Tomáš Zámostný:Co jsem tak slyšel, tak Airbus nemá kapacitu na stříkání všech vyrobených letadle, takže bězně využívá lakovny v evropě, no a ted začal i Ostravu.

Tomáš Zámostný (...92.14...)
2013-04-26 13:51

Proč se to nelakuje rovnou ve fabrice? Přeletět s tím do ovy a lakovat dodatečně přeci nemůže být levnější?

Ezekiel - unsigned guest (...29.11...)
2013-04-26 06:31

Naprosto souhlasím s "Busem", taky se mi tyto motory nelíbí, ještě tak na největší A321 ujdou, ale na menších vypadají strašně mohutně, oproti letadlu :/

Bus - unsigned guest (...158.142...)
2013-04-25 21:43

Tyhle motory V2500, mi k Airbusu prostě nesedí :)

12 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details