Photo Detail

Curtiss P-40N


Plane type: Curtiss P-40N
Airport: Milovice (LKML)
Airline: Private
Registration: G-KITT
Author: JIMAT
Date taken: 04/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 3884×

Description:

"Red Tails" movie shooting. Owner: Peter Alexander Teichman




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Kuba J. - unsigned guest (...71.98...)
2013-04-02 15:48

Však já netvrdím, že jste tvrdil :)

PeterV - unsigned guest (...31.30...)
2013-04-02 15:29

pro Kuba J.: Nikdy jsem nic takového netvrdil, a naprosto nemám ani šajnu o tom které konkrétní letadla byly použité ve filmu. Co se týče G-KITT, tak plně souhlasím, i přes to že na internetu (i na planes.cz) to letadlo většinou - a zcela nesprávně - označují jako verzi 'N'.

Kuba J. - unsigned guest (...71.98...)
2013-04-02 08:36

PeterV: Tak z filmu radši vůbec nevycházim, nehledě na to, že G-KITT nebyla jediná P-40 ve filmu. Ale když si naleznete další fotky tohoto konkrétního letounu, tak je jasně vidět, že to N není. Co se týče papírů, v mém odkazu je zmínka o tom, že byla po válce registrovaná jako verze N, jako "očůrání" úřadů. Schválně jsem si její výrobní číslo zadal ještě do vyhledávání, většina stránek ji má vedenou jako verzi M.

PeterV - unsigned guest (...31.30...)
2013-04-02 00:09

pro Kuba J.: Tak jsem byl přinucen to nastudovat, s následným závěrem. Curtiss P-40 měl za sedačkou kryt trapezoidního průřezu pod prodlouženou zasklenou kabinou pilota. Mezera mezi nahoru se zužujícím krytem a zasklením zadní částí kabiny poskytovala pilotovi určitý, i když omezený výhled dozadu.
Verze P-40N byla lautr úplně poslední produkční verze, a taky jediná u které výška zmíněného krytu byla seříznuta tak že se snižovala směrem dopředu (k sedadlu) a tím poskytla pilotovy daleko lepší výhled dozadu.
Rychle jsem projel tím filmem "Red Tails", a nepočítaje 'verze' vytvořené na počítači (jedna vypadá jako verze s tří-místnou kabinou), většina skutečných letadel jsou starší verze, t.j. před verzí 'N'. Ale, v úvodní scéně po útoku těchto starších typů P-40 na vlak, jeden pilot vystupuje z nejposlednější verze 'N' se sníženým zadním krytem, a letadlo které přistálo s trubkou zarvanou do spodku letadla je zřejmě dvousedadlová verze bez krytu za pilotovou sedačkou, a dokonce s jasně viditelnou vrchní částí zadní přístrojové desky. Takže si vyberte. Jóóóó, v Holywoodu je všechno možné . . .

JIMAT (...178.120...)
2013-04-01 20:09

No,já jsem si to potom uvědomil.Chtěl jsem tam uvést spíše tu Dakotu,ale omylem jsem tam napsal tu P-40N.Takže se omlouvám.

Kuba J. - unsigned guest (...71.98...)
2013-04-01 19:37

Menší technický detail, tento letoun není verze N ale M. Jednak podle popisu touchdown-aviation.com/flying-legends/plane/hangar-11-collection/curtiss-p-40m-kittyhawk-g-kitt.php a hlavně podle samotného vzhledu. Verze N měla za kokpitem klasické zasklení prostoru za sedačkou, nikoliv ono charakteristické "vykrojení" jako předchozí verze, viz letoun registrace F-AZKU.

JIMAT (...178.120...)
2013-04-01 18:59

To,že to je jeden z nejhorších leteckých filmů poslední doby.to již bylo mockrát popsáno.Já jsem ho neviděl a z těch ukázek jsem si udělal obrázek,že za ty prachy je to úplný škvár.Co se týká lidí okolo,tak místní z toho moc neměli a ta tzv.ochranka při filmování dělala z toho spíše kovbojku!Udělat nějaké fotky z dnů filmování nebylo vůbec jednoduché.

PeterV - unsigned guest (...31.30...)
2013-04-01 15:27

Nedávno jsem ten film poprvé viděl - je tam pár hezkých autentických záběrů skutečných letadel, moře velice nerealistých scén vytvořených na počítačích s nebem přímo zatmělým hromadami honících se letadel, a hlavně s hereckými výkony a dialogy na nejnižší možné úrovni. V souhrnu, snad nejhorší film tohoto žánru jaký jsem kdy viděl. Akorát doufám že místní lidé co se na tom filmu podíleli měli dobrou zábavu, a snad i dostali zaplacené.

9 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details