Plane type: | SU22 |
Airport: | Namest nad Oslavou (LKNA) |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | Unknown |
Author: | Carlo62 |
Date taken: | 05/1996 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2357× |
Teď mě tak napadlo,na jakej tlak se nastavovaly výškoměry?Oba na QNH nebo bylo možný jeden nastavit na QFE?
Tak to je špičková momentka :-)
To je TAS, prava vzdusna rychlost, nie max M cislo.
Mohu se zeptat znalců. Na Mach metru indikuje maximální Machovo číslo cca 0.72. To je poměrně málo, má u tohoto typu vliv geometrie křídel na Mmo?
11:33 jste zapomněli :)
Perfektnáá fotka!
malo by bť cca 2300 litrov paliva, to v pravo sú tlaky hydrauliky, nad tým ožiarenie radarom, nad palivom teplota výstupných plynov cca 430 stupnov celzia
Paráda.
Perfektní fotka.
K té kuličce. Asi nebylo jednoducý řídit levou rukou, protože musel fotit pravou a tak mu to uteklo.
Jinak pro ty co se nevyznají v přístrojích.
Rychlost 685km/h
barometrická výška na levém výškoměru 180m, na pravém 170m
radiovýška 192m
25° levého náklonu
stoupání 2m/s
mach 0,6
přetížení lehce přes 1g, maximum dosažené během letu bylo (aspoň prozatím :D ) 2,2g
úhel náběhu 6°
hodinky ukayují 16-17minut letu
"HSI" kurs 156°, na kolejničkách 350° (zřejmě směr dráhy) a 16km vzdálenost od nějakého majáku.
a dál už nevím. Odhaduji, že zbytek přístrojů co si troufnu je 83% otáček motoru, spotřeboměr ukazuje cca 230k a nějaké tlakoměry
To úplně vpravo by mohly být palivoměry a nad nimi ukazatel "ozáření" radarem.
Moc vejšky taky nemá :)
13 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
supr