Photo Detail

B737-8AS


Author: Mexa
Date taken: 01/2013
Number of ratings: 0×
Number of views: 3888×

Description:

Boarding FR8403 to Brno




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



JS - unsigned guest (...40.5...)
2013-02-05 16:58

for Milhaus: tak to je zajiste nezpochybnitelny fakt, nicmene pokud pouzijete airstairs 4-8 denne, zvlaste pri kratkych letech, tak se to vyplati. Cestujici jsou happy (nikdo se jich nepta a ceny letenek FR neobsahuji pravo na neco si stezovat) a vse je ok. V pripade letadel FR je extra hmotnost airstairs castecne kompenzovana absenci jinych soucasti interieru, napriklad trouby, coffee makery atd. :-) Nebo treba sedacky jsou lehci a bezudrzbove. Kolik muze vazit hydrolock+recline mechanism na jedny sedacce... pul kila mozna? - pri poctu 189 sedacek je to skoro 100kg. Zadny IFE, to jsou taky usetreny metraky hmotnosti.

Michal Žilka (...178.226...)
2013-02-03 23:26

Ještě by snad mohli zkusit provazový žebřík. Ten je lehký a ještě levnější... :-)

milhaus (...188.237...)
2013-02-03 20:44

to JS: na druhou stranu zase furt vozíte X kilo mrtvé váhy, což s eprojeví na spotřebě paliva.

JS - unsigned guest (...144.178...)
2013-02-03 16:35

A330: tak ono kdyz mate ve flotile 300 letadel a kazdy z nich denne udela 4 az 8 letu a pri kazdym letu usetrite na letisti par desitek € za pristaveni schodu, tak ve vysledku setrite hromady penez miliony € kazdy rok.

BRQJIXH - unsigned guest (...190.47...)
2013-02-03 16:07

Zpravidla používá airstairs (vlastní palubní schody) na přední dveře a dozadu se přistavují letištní.

troll obecny - unsigned guest (...178.226...)
2013-02-03 15:24

a330: ne mam za to, ze pouzivaji vlastni

Brru - unsigned guest (...24.16...)
2013-02-03 10:31

Škoda, že foto nemíří víc doleva, ti Burlaci s keltskou harfou na boku přikurtovaní k tyči, to je úžasný pohled. :-)

A330 - unsigned guest (...79.124...)
2013-02-03 03:57

To RA neplati ani za schudky?

8 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details