Photo Detail

ATR42-500


Author: Tryskáček
Date taken: 2012-11-14
Number of ratings: 1×
Number of views: 5420×

Description:

14.11. Diverted flights from Budapest, OStrava, Košice and Warsaw due to fog in Prague.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



skautik - unsigned guest (...180.164...)
2012-11-19 11:25

Sériová výroba :-D :-D

Tomáš Zámostný (...202.89...)
2012-11-17 22:09

Radim: skoro vždy, když si té chyby na FR o které píšeš všimnu v tom figuruje Anchorage... čímž je to ještě záhadnější :D

Dan (...169.195...)
2012-11-16 23:24

OT: Diky... No jednou se SkyEurope v Parizi jsem uvidel zem az kdyz bouchla kola o drahu. Pekne jsem se predtim modlil k Boeingu :-)

Radim - unsigned guest (...180.213...)
2012-11-16 20:56

Jé, když už jsme u téhle "nejslavnější" srážky, myslím tedy dvou 747 na Los Rodeos, je tam někde na tom letišti nějaký pomník připomínající tu děsivou událost?!

Lkprak (...177.87...)
2012-11-16 20:53

Ještě doplním, že ATRa z DUS a CPH sedla (tuším) v Karlových Varech.

Skypilot - unsigned guest (...178.122...)
2012-11-16 20:19

Nebo možná taky pánové kdysi na Tenerife... což? Údajně pomalu ani neviděli z cockpitu dolu pořádně.

Odporný Termit - unsigned guest (...179.145...)
2012-11-16 19:45

Letiště PRG je schopné provozu za CAT IIIb, tzn. RVR 75m a bez výšky rozhodnutí. CAT IIIc nikde na světě není v provozu a to mimo jiné kvůli pojíždění. Ale upřímně řečeno, dráhovou dohlednost pod 75m si snad ani nedovedu představit, nejhustší mlíko, co jsem s ním kdy měl tu čest, bylo 175m při vzletu, nižší dohlednost jsem nikdy nikde nezažil. To má jen Rákosníček u rybníka Brčálník.

Dan (...239.78...)
2012-11-16 17:33

Informovany termit: A v Praze jsou pristroje jen do CAT IIIa nebo az IIIb potazmo c ?

Skypilot - unsigned guest (...178.122...)
2012-11-16 12:45

Jo a ta dysfunkce, o které píšeš, vůbec netuším, jak může vzniknout, ale třeba někdo jiný by věděl...? :-)

Skypilot - unsigned guest (...178.122...)
2012-11-16 12:44

Radim: Automatic Dependent Surveillance-Broadcast. Je to vlastně funkce/schopnost letadla vysílat přes datový digitální spoj svou polohu do okolního prostoru - jak ostatním letadlům, tak pozemnímu personálu. Teda abych byl přesný, to, že posádky letadel uvidí na monitoru v letadle to, co my na flightradaru (okolní provoz), je teprve v testovacím provozu v USA (kromě třeba Aljašky, kde to už běží od r.2001 zcela normálně - ale to je snad jediný region na světě...). Nicméně letadla Airbus i Boeing už se tím vybavují od roku 2003 nebo 2004. Takže lze říct, že zatím tuhle schopnost letadel využíváme hlavně na flightradaru:-D Ale v budoucnu bude ADS-B spolupracovat i s protisrážkovým zařízením TCAS. Dosah toho, co piloti na displeji uvidí, bude 40 - 90 NM.

37 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details