Plane type: | YAK40 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-EEB |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 11/1983 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 4371× |
..ale to není o politice, to je o extrablbovi Komárkovi.....
Pokiaľ si spomínam, tak Jaky boli vyradené po prvej ropnej kríze - ceny vzrástli extrémne.
Stačí sem dat foto (v tomto případě krásné dobové foto) a vždycky se najde magor co do toho plete politiku...:-( Ti co sem pletou politiku jen kvůli tomu kdy byla ta fotka nafocena jsou mnohem horší jak komouši.
Áno, s týmito Jakármi som sa v Lbyii stretol pri rovnakej práci. Niektorí boli skvelí chapci, niektorí na albíka nemali (jedna vec je sedieť za baranmi JAKu a iná lietať akrobaciu, skupinovú zlietanosť,vzdušné boje a podobné úlohy).A to mnohí boli predtým vojenskí piloti.Z predného alebo jediného sedadla sa lieta predsa len inak ako zo zadného. Aj ja dúfam, že sa po návrate z Líbye uchytili opäť v ČSA.
Bomba! :))
A kolik měly v těch sedmdesátých letech letů denně? Když vezmu ATRky v době největšího rozmachu kdy jich bylo 12 a každá udělala 6 letů denně tak je to 72 letů, i kdyby jaky udělaly každej jeno dva tak je to 34 letů, to byla tentokrát vnitrostátní doprava tak hustá?
Skoro celá komunistická flotila.
S těma Jakama se lítala vnitrostatní doprava a blízká mezinárodní do okolních států, pošta taky, ale to bylo míň jak doprava osob. Jaky začaly být zbytečné až v polovině osmdesátých let, kdy se vládním opatřením omezila vnitrostátní doprava a ČSA propouštělo piloty. Ti,kteří se uvolii jít do Libye dělat instruktory na L-39, garantovali, že po návratu je vezmou zpátky, ale není známo kolik jich to využilo
To Dan: jakou rajskou?
18 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
to je FSX,FS2004 nebo obrázek???????????