Photo Detail

B-52H-BW Stratofortress


Author: Jozef Greňa (jose)
Date taken: 09/2012
Number of ratings: 0×
Number of views: 2158×

Description:

Pratt & Whitney TF33-P-3/103




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Doktor Bo - unsigned guest (...255.15...)
2012-10-03 01:24

2 Jirka z Tetina : Davno som sa tak z chuti nazasmial :):):))))). Vyprskol som, az mi vybehlo jojo z nosu :):):):)))))))).
2 Vlasta : taky dobryyy :))))

Vlasta - unsigned guest (...233.253...)
2012-10-03 00:57

Jak rika PV, voda tam naprsela a ten flek co tam zustal, je to svinstvo, ktere mate ostravaci ve vzduchu :-)

schuge - unsigned guest (...70.204...)
2012-10-02 22:32

Petr Popelář: Díky za osvětu, člověk se do smrti učí... :-)

Petr Volek (...201.48...)
2012-10-02 22:31

Schuge: ta výstupní roura je pár desítek kilo kovu - titanu/oceli... pokud se motor zastaví tak si to ještě hezkejch pár minut tu teplotu podrží. Kondenzát je blbost. Voda tam napršela zadem .

Petr Popelář (...84.36...)
2012-10-02 22:20

schuge: ...no tak já na tom tak trochu pracuju a moje otázky z 20:45:42
byly víceméně řečnické.....byl jsem zvědavý, jak k tomu pan Greňa dospěl.

schuge - unsigned guest (...70.204...)
2012-10-02 22:08

Petr Popelář: Nepolemizuju, jak jsem psal, nejsem odborník.Reagoval jsem na tvůj koment 20:45:42 . Byl jsi rychlejší. A nějak mi to ujelo 2x, omlouvám se.

schuge - unsigned guest (...70.204...)
2012-10-02 21:58

Petr Popelář: Ani já nejsem odborník přes proudové motory, ale myslím, že při uzavření přívodu paliva, kdy spalovací komory už nepracují, ale motor dobíhá, nasaje vzduch obsahující atmosférickou vlhkost. V ještě horkém motoru se tato voda promění páru, tyto páry následně zkondenzují na již chladnějších částech, např. na výstupní trysce. Ten flek potom nebude pravděpodobně rez, ale usazeniny po odpaření kondenzátu. Je to také pouze laický názor, nejlíp by nám to vysvětlil mechanik.

Petr Popelář (...84.36...)
2012-10-02 21:19

Jozef Greňa (jose):Kondenzát se zvoří při prudkém ochlazení výtokových plynů v okolním prostředí , to se stane až za motorem, nikoli vevnitř.Ty loužičky jsou sice opravdu voda ( být to olej, tak by bylo dost zle) a ta tam bud naprší, nebo zůstane po mytí motorů, ale každopadně po vypnutí je motor uvnitř suchy.
Ve výtokové rouře je teplota řádově nekolik set stupnu......
Výtoková roura je ze slitin, které opravdu nerezaví a to co vypadá jako rez jsou stopy po hoření, prach , který se dá smýt a barvou připomíná rez.

Jozef Greňa (jose) (...98.248...)
2012-10-02 21:00

...to že sa tam voda tvorí bežne, mi poradil kámoš čo sa v tom podľa mňa vyzná!

Jozef Greňa (jose) (...98.248...)
2012-10-02 20:57

Petr Popelář: Tak to netuším! :) Nie som odborník a môj názor je len špekulácia. Ale ako som spomenul, videl som podobnú "kvapalinu" aj v iných motoroch. Tu je príklad: www.planes.cz/cs/photo/1134124/b737-55s-ok-xgc-czech-airlines-csa-csa-ok-praha-ruzyne-prg-lkpr/

23 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details