Photo Detail

B777-FS2


Author: milhaus
Date taken: 07/2012
Number of ratings: 0×
Number of views: 2241×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



HiPPoCZ (...228.13...)
2012-08-26 19:20

Pokud jsem dobře počítal, je to u MD11 2,9kN/t a u 777 je to 2,82kN/t tudíž co se tahu na tunu je na tom o chlup líp MD11, ale jak píše JaM, zbytek je jinde, ale to je tím, že triple je modernější letadlo, ale MD11 je, dle mého názoru, krásnější :D

Jaro Slav (...161.215...)
2012-08-26 19:14

Celkový tah MD11 je 3x274kN, tj. 822kN, zatímco celkový tah B77L je 2X490kN, tj. 980kN. Mají zhruba stejný poměr tahu na hmotnost, ale B77L je úspornější a díky účinnějšímu křídlu při stejné hmotnosti schopen letět výše a tedy opět uůsporněji.

Přepočet na kilowatty je velmi problematický.

VELMI ZJEDNODUŠENĚ lze říct:
Pokud celkových 2x490kN GE90 u B77L, tj. 980000 N pohybuje letounem rychlostí 100 m/s, lze to považovat za okamžitý výkon 98000000W, tedy 98000kW. Při cestovní rychlosti 720 km/h, tedy 200 m/s by motory v případě plného tahu měly celkový výkon 196000kW. Ale při cestovní rychlosti mají výrazně nižší tah, zatímco při plném tahu během vzletu zase nižší rychlost, ale promlouvá do toho rychlost pohybu výstupních plynů motoru, a výše napsané je opravdu zjednodušení.

Jirka z Tetína (...48.122...)
2012-08-26 16:21

JaM: Děkuji. Přiznávám, že ty hodnoty jsou pro mě stejně srozumitelné jako charta lidských práv v čínštině. Jen mě zajímalo, jestli je v poměru váha/výkon 777 o třetinu výkonější (v případě celkového výkonu), nebo jsou na tom zhruba stejně (v případě hodnoty na motor).

Jaro Slav (...145.209...)
2012-08-26 16:11

Je to tah jednoho motoru.

Jirka z Tetína (...48.122...)
2012-08-26 12:47

Jsem "letecká lama", tak bych prosil upřesnění: ten výkon je celkový, nebo na motor? Děkuji.

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details