Plane type: | F-22A-30-LM |
Airport: | Las Vegas - Nellis AFB (LSV/KLSV) |
Airline: | USAF |
Registration: | 06-4124 |
Author: | Bubak |
Date taken: | 11/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2855× |
F-22 Raptor, Nellis Air Force Base Las Vegas Air Show 2011 Aviation Nation
Hrome to by bylo éro na leasing pro naše tygříky z Čáslavi :-)). Ty překryty mají amíci nepřekonatelný
@mezek: Pokial si dobre pamatam clanky z AF Magazine uz z 1990, 91 a 92, tak predstavitelia USAF sa nevedeli dockat novej hracky. To samozrejme odhliadnuc od toho, ze so superhornetmi AF nikdy nic nemala, a tiez od toho, ze strike eagle nie je primarne stihac...
Bubak zase za 1 s *.
Problemy jsou odstraneny, byl jsem pritomen startu dvou F-22A z Elmendorfu do Kadeny.
Mezku, k nakupu novych sithacek by stejne muselo dojit a F-15E a uz vubec ne f-18F nejsou o tridu lepsi nez soucasne typy pouzivane RF (rodina Su-27 v pokrocile podobe).
A F-35 neni letoun pro vybojovani vzdusne nadvlady.
Ono těch "problémů" je povícero... Čím dál víc se ukazuje to, na co upozorňovali i představitelé USAF: lepší volbou by byl nákup nových F-15E a F-18F.
díky za info kucí :-)
jendapilot: koukni na natoaktual.cz je to hned na titulní straně...
...tak pokial lietajú v takej konfigurácii ako je na fotke, tak má za letu vzduchu až až :D
Bubáku jako vždy za 1....
jendapilot: Pokud vím ano, problesklo že už nejsou uzeměné, že závady (příčin bylo prý více) odhalili
Zrovna nedávno proběhla někde tiskem zpráva, že se to stalo dalšímu... jestli se nepletu... takže zatím asi neodstranili.
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Dočkat se nemohli, ale po zkušennostech s nimi se (ne u všech) mění pohled na věc. Na odstranění některých závažných nedostatků se pracuje (např. chybějící datalink, nemožnost použití AIM-9X...), některé zůstanou (přilbový zaměřovač...). Dále je kritizována "jednoúčelnost". Ta je daná dobou vzniku, respektive vojenskou doktrínou té doby. Ukazuje se, že k nasazení do akcí, kterých se USAF účastní v zahraničí, nejspíše nedojde - příliš drahá hračka v příliš malých počtech; neexistuje letectvo, respektive PVO, s kterou by si neporadily současné letouny ve spolupráci se systémy jako AWACS apod. s výhodou rychlého přechodu z fighter na attack a opačně.
Je známo, že při cvičeních po zavedení F-22 byly nastaveny vstupní podmínky F-22 jako lehce lepší než pro stávající F-15 a že při rovnocenném postavení by tyto F-15 až tak moc nedeklasovaly (mluvilo se o F-15C). Proto se ozvaly hlasy, že by bylo lepší pořídit nové F-15E a nebo jejich upravenější (modernizovanější) varianty. A prý tohle dokonce tvrdil jeden z velitelů křídla F-22...
F/A-18E/F: sice nejsou dítkem USAF, ale ukázalo se, že Block II či jak se označuje je jedním z nejvýkonějších bojových letadel 4+ generace. Jak avionicky, tak letovými vlastnostmi, předčící i poslední verze F-15.
Ze všech těch negativních reakcí je tak nějak cítit, že F-22 přišel na svět moc brzy...