Photo Detail

B737-436


Author: milhaus
Date taken: 03/2012
Number of ratings: 0×
Number of views: 3201×

Description:

APU (auxiliary power unit)




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



sg - unsigned guest (...208.121...)
2012-05-24 06:09

Bravo!
Tohle jsou fotky, které podle mého názoru zde mají místo a ne žrádlo.
A popis nemá chybu a svědčí o skvělém autorovi a jeho profesionalitě!
Díky a ať se Ti pane daří i nadále!

milhaus (...103.7...)
2012-05-23 21:54

Děkuji za hodnocení:-),
Na B737CL se používají tři druhy APU, GTCP85, GTCP36 a APS2000. GTCP 85 a APS 2000 jsou klasické koncepce mají jeden odstředivý kompresor a jeden stupeň turbíny. GTCP36 je modernější koncepce, má navíc takzvaný load compresor, který je určen pouze pro stlačování vzduchu pro potřeby systémů letadla. Díky tomu je možné používat při klimatizaci na zemi oba dva packy, což u ostatních typů APU nelze.
WGY a WGX jako jediné ve flotile ČSA měly APU GTCP36.
Palubní akumulátory jsou umístěny v hlavním avionickém úseku, tj před přední bagáží.

Petr Drábek - unsigned guest (...70.126...)
2012-05-23 12:54

dotaz.....APU startují palubní akumulátory a kde jsou umístěny?...děkuji za odpověď.

M_V - unsigned guest (...231.26...)
2012-05-23 10:39

Taky chválím fotku i popis! Úplně jako z knihy Jak je co uděláno.

Tahle konkrétní APU má jeden odstředivý kompresor a jednostupňovou turbínu, nebo je složitější? A ještě mě zaujaly ty dvě tyče s kličkami a lanky vedoucími dolů mimo fotku. Tím se zvedá nějaký stolek na němž je zespodu podepřena APU při demontáži a spouštění z letadla na zem?

sovick4 - unsigned guest (...113.118...)
2012-05-23 07:58

Skvěle edukativní fotka i popis, díky moc za ní a jen víc takových!

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details