Photo Detail

AN26B


Plane type: AN26B
Airport: Ostrava (OSR/LKMT)
Airline: Raf Avia (MTL)
Registration: YL-RAA
Author: Metaxa
Date taken: 08/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 2503×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Wizard - unsigned guest (...66.79...)
2011-12-26 14:00

Popravde, pri spotrebe paliva 800kg na hodinu a viac, nie je takmer vobec tento pomocny motor pouzivany na pozemne operacie. Pouziva sa hlavne pri spustani hlavnych motorov a pri vzlete a stupani ak si to aktualna vzletova hmotnost a atmosfericke podmienky vyzaduju. Pri spustani hlavnych motorov bez pomoci tohto tretieho su nutne dva "fúzy" z pozemného zdroja. Ekonomickejsie aj hlukovo prijatelnejsie je pouzivat na zemi radsej GPU.

Madvlk - unsigned guest (...102.164...)
2011-12-26 12:41

Díky tomuto řešení je An26 plně samostatná.RU-19 A300 není jen pomocnou pohonnou jednotkou ( při vzletu dává na plném režimu tuším cca 10% tahu navíc ! ),ale také vyrábí el.proud potřebný ke spuštění motorů.Není tedy potřeba GPU,navíc mohou díky tomuto bez GPU fungovat vybavení letounu ( jeřáb,dopravník-přes nouzovou hydr.stanici...... )

hans - unsigned guest (...24.42...)
2011-12-26 09:44

Stejně je to zvláštní řešení s tím pomocným Tumanským. Není to konstrukčně i provozně problematičtější než letadlo s výkonnějšími motory? Existuje takové řešení u jiných strojů?

Metaxa (...208.30...)
2011-12-26 00:58

rejpal: máš pravdu, obvykle to tak je....v tomto případě, ale skutečně, a nevím proč, posádka spouštěla skoro současně i dvojku...expozice snímku je cca 4s a jen zaklapla uzávěrka, začala se roztáčet vrtule

rejpal - unsigned guest (...110.146...)
2011-12-26 00:32

Vyšlehnutí plamene tam je, ale nemá nic společného se spouštěním motoru číslo 2. Jde o spuštění RU-19.

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details