Photo Detail

MIG21MF


Author: Dádulka
Date taken: 07/2004
Number of ratings: 0×
Number of views: 5395×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



milan - unsigned guest (...242.82...)
2011-12-27 19:46

Ne ne 9414 původně od 6.sbolp

Dan (...195.174...)
2011-11-14 21:06

Frana: Ne ne, nemyslim si...

Fráňa - unsigned guest (...102.212...)
2011-11-14 18:52

datum fotky 07/2004 - nepatří tam náhodou 1994?

litice41 (...70.238...)
2011-11-04 22:43

Zajímavá fotka. Díky.

Martin Král (...102.141...)
2011-11-04 21:57

To Jirka:Nevím mne to raritní nepřijde,skoro na každé motorovce kterou točili TOPáci to bylo možno vidět.

martin - unsigned guest (...17.80...)
2011-11-04 21:00

??

martin - unsigned guest (...17.80...)
2011-11-04 20:59

Tohle mi připomnělo jeden inzerát z českobudějovického tisku.
Prodám automobil Škoda 100, motor MIG 21. Zn. sídliště Vltava

martin - unsigned guest (...17.80...)
2011-11-04 18:53

Tohle mi připomnělo jeden inzerát z českobudějovického tisku.
Prodám automobil Škoda 100, motor MIG 21. Zn. sídliště Vltava

martin - unsigned guest (...17.80...)
2011-11-04 18:45

Tohle mi připomnělo jeden inzerát z českobudějovického tisku.
Prodám automobil Škoda 100, motor MIG 21. Zn. sídliště Vltava

Jirka - unsigned guest (...73.214...)
2011-11-04 15:42

Ta konstrukce je rampa, na které drží prodlužovací roura s výstupní tryskou motoru. Toto se používalo pro motorovou zkoušku - bez ocasní části. V každém případě je to raritní fotka - tento způsob provádění "motorovek" se moc často nepoužíval. Na rampě byly zároveň přípojky pro ovládání změny průřezu výstupní trysky - na volnoběh byla plně otevřená, na maximál zavřená (to je ten kruhový prstenec na konci). Regulace byla v závislosti na otáčkách.

12 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details