Photo Detail

L410UVP


Plane type: L410UVP
Airport: Pribram (LKPM)
Airline: Pyrlandia Boogie
Registration: SP-KPS
Author: Martin Kotek (KLF)
Date taken: 10/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 2890×

Description:

01.10.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



ICcz - unsigned guest (...13.72...)
2011-10-22 23:23

Koukám, že přistávat s turboletem je docela alchymie , jde to na několik způsobů :-)

Lowmick - unsigned guest (...203.192...)
2011-10-22 22:33

Jaky ma smysl pouziti brzdeni praporem v porovnani s betou nebo reverzem?

Flyboy - unsigned guest (...17.234...)
2011-10-22 19:35

zcela spravne, po pristani vrtule do praporu a a podrzet pridak at to brzdi odporem ;-)

Madvlk - unsigned guest (...102.164...)
2011-10-22 18:08

To určitě ne,klapky má v přistávací konfiguraci.Spíše po dosednutí dal volnoběh a přestavil vrtuli,výběh s příďákem nahoře.Přiblížit moment by mohl fotograf,nejlépe by to ale zodpověděl pilot.

Syrda - unsigned guest (...150.166...)
2011-10-22 17:35

ICcz Podle klapek určitě ne.

ICcz - unsigned guest (...13.72...)
2011-10-22 17:17

Madvik: takže je to start?

Madvlk - unsigned guest (...102.164...)
2011-10-22 12:54

Nemáš pravdu....při přechodu na revers zůstávají listy vrtula na tzv.Malém úhlu-POV jsou vepředu na 100% a POM jdou dozadu za zarážku.Zvyšuje se výkon motoru a zároveň se vrtule přestaví dále za malý úhel.Díky zakroucení listů vrtule vzniká zpětný tah. Zjednodušeně řečeno.pokud by jsi dal reverz při Velkém úhlu vrtule,jako je na obrázku,tak ji přetočíš a "vyděláš" si....Madvlk

Syrda - unsigned guest (...150.166...)
2011-10-22 12:29

ICcz Máš pravdu.

ICcz - unsigned guest (...13.72...)
2011-10-22 11:58

Jsem totální laik,letadla jenom fotím, ale není to přistání a přesně cvaknutý okamžik při změně úhlu náběhu listů na revers? Podle klapek to nepoznám :-)

Mechanik - unsigned guest (...192.6...)
2011-10-22 09:02

Taky mi to příjde..

11 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details