Photo Detail

Dassault Mercure 100


Author: Petr Minařík
Date taken: 1980
Number of ratings: 1×
Number of views: 4187×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Q - unsigned guest (...180.0...)
2011-04-19 17:50

Pro Dassault to musel být velmi prodělečný projekt.

falcon - unsigned guest (...100.76...)
2011-04-19 10:21

Nejbližší shlédnutí je ve Speyeru (F-BTTB ),ale teď nevím,jestli už nejsou motory vybraný a zůstaly jen dekle. Jinak letadlo samo o sobě je vzácnost..

Lubor Obendrauf - unsigned guest (...113.53...)
2011-04-19 08:40

...vysvětlení : kritika motorů je myšlena na původní JT8D-15, samozřejmě CFM 56 by byly / a jsou / mnohem lepší...

Mahony - unsigned guest (...250.251...)
2011-04-19 08:40

VEB Plasticart v minulosti vyrábal model tohto éra 1:100.

Lubor Obendrauf - unsigned guest (...113.53...)
2011-04-19 08:10

Snad doplnění k fotografii : letouny Dassault Mercure 100 měly dva motory Pratt & Whitney JT8D-15 s tahem 7030 kg / tah jednoho motoru /. Bohužel , u Dassaultů nedotáhli dokonce uvažovanou instalaci motorů CFM 56. Na svoji dobu šlo už o motory staré koncepce , hlučné a hlavně s vyšší spotřebou.

Poslední komerční lety vykonaly dva letouny Mercure v barvách Air Inter 29.4.1995. Zajímavá je statistika : za cca 440 000 letů přepravily více jak 44 milionů cestujících a nalétaly 360 000 letových hodin. Tím je samozřejmě myšlen nálet všech letounů Mercure u této společnosti. Do provozu u Air Inter se tak dostalo pouze 11 letounů , žádná jiná společnost si je neobjednala ...

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details