Photo Detail

MIG23BN


Plane type: MIG23BN
Airport: Caslav (LKCV)
Airline: Czech Air Force (CEF)
Registration: 9817
Author: TigerSHARK
Date taken: 02/1994
Number of ratings: 0×
Number of views: 5871×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Tonda B. - unsigned guest (...138.12...)
2011-04-08 07:20

Jirka:
-hydraulicky natáčené přední kolo mělo třeba Su-7BKL, které létaly v Čáslavi před MiG-23 BN. Takže BN-ka určitě nebyla prvním stíhacím bombardérem, který měl hydraulické natáčení příďáku...

Fero - unsigned guest (...40.155...)
2011-03-10 19:56

f : To bol hrozný sen. Fuj tajfl. :-)

f - unsigned guest (...101.247...)
2011-03-10 18:18

Hrozný stroj, pamatuji se jak neseděl ,když jsem ostřeloval domek, kde jsem bydlel. Jednou jsem letěl tak nízko, že jsem narazil do pověšenýho prádla na zahradě.

KaumbetPajlot - unsigned guest (...101.253...)
2011-03-09 21:46

Nááááááádhera.... Děkujeme ;o)

Jirka - unsigned guest (...73.214...)
2011-03-09 21:33

IKV - inerciální kurzovertikála.
Problémem u tohoto typu bylo to, že se systém musel nejméně 15 minut před vzletem tzv. roztáčet - připravovat. V případě nouze stačilo i 5 minut, ale pak byly do systému vneseny nepřesnosti.
Pokud pilot najel na dráhu, mohl snadno porovnat kurzy - co ukazuje mašina s tím, jaký kurz má dráha. Při chybě více než 5° se toto mělo brát jako závada.

Lukáš - unsigned guest (...70.86...)
2011-03-09 20:29

Tak tak koukám jedna po LOTrenčín a druhá před:)

Lukáš - unsigned guest (...70.86...)
2011-03-09 19:40

Otázka pro zasvětcené.....na fotce je otevřen kontrolní pult jakéhosi systému IKV,je pravděpodobně připojen co je to ten systém IKV?Co se tímto systémem kontroluje a jak to funguje?Předem děkuji za odpověd.

Lukáš - unsigned guest (...70.86...)
2011-03-09 19:40

Otázka pro zasvětcené.....na fotce je otevřen kontrolní pult jakéhosi systému IKV,je pravděpodobně připojen co je to ten systém IKV?Co se tímto systémem kontroluje a jak to funguje?Předem děkuji za odpověd.

Jirka - unsigned guest (...73.214...)
2011-03-09 14:25

Asi ve třetí čtvrtině přední podvozkové nohy je vidět namontovaný agregát a k němu vede táhlo, které mizí v podvozkové šachtě. Jedná se o hydraulické řízení předního podvozku (MRK). Pokud pilot vyšlápnul směrovku, současně se vytočila přední podvozková noha - cca plus mínus 25°. Před vzletem, po najetí na dráhu, v kabině přepnul na rozsah plus mínus 8° (hodnoty si už přesně nepamatuju).
BNka byla prvním letadlem v této třídě (stíhací, stíhací-bombardovací), které takovouto "vymoženost" mělo.

tom - unsigned guest (...176.66...)
2011-03-09 14:02

Tak to je hodně zajímavé jako celé tohle letadlo.

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details