Photo Detail

B737-36M


Author: Malcolm Nason
Date taken: 2011-03-04
Number of ratings: 1×
Number of views: 6361×

Description:

04.03. Roll out first jet aircraft of Danube Wings. Ex Central Charter Airlines Slovakia OM-CCA registration will replace by own OM-VRD soon (photo with thanks to skyliner-aviation.de).

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



B737500NG (...212.37...)
2011-04-04 19:21

Zatial sa Danube Wings držia celkom dobre, len aby to nedopadlo ako so SkyEurope

stano - unsigned guest (...105.172...)
2011-03-12 06:34

Sky Europe mal naozaj vela profesionalov: vynikajucich pilotov a privetivy PP. Smolu mal v tom, ze management boli v podstate obycajni podvodnici... le nech sluzia aspon ako dobra ucebnica, co sa ako ma robit a co nie.

Janik a ovce - unsigned guest (...41.131...)
2011-03-08 00:47

krali neba : sklanam sa nad tvojim prehladom a jag secko vis a mas vo vsetkom jasno!!! teba je tu skoda. Poznam este dvoch takych : jeden sa vola brouk Pytlik a ten druhy.... no aj ten tvoj NIK by mu pasoval. Nebudes ty nahodou general Peter Š..c ?? :)))

kral neba - unsigned guest (...160.163...)
2011-03-07 09:21

Dobre hovoris.... ale mas velmi obsirny zaber. zahrnul si dve ci tri obdobia. Vyplaty nemeskali v DW ani za PP. ale to je nepodstatne. bavi me sa o veciach v spojitosti s tymto Bulikom. To je o tom rozbehnutom vlaku do ktoreho vedenie naskocilo....jasne ze vyplaty nemeskali, ked to bolo v zaujme vedenia od sameho zaciatku. Taktiez rozbehnuty vlak nezastavis za sekundu. Uvidime co bude dalej. Ja by som bol najradsej keby tych boeingov mali 5 a lietali jak blazni s plnymi strojmi. Ale nezabudaj na rozbehnuty vlak, keby si pred rokom do tej firmy dal Pata a Mata fungovala by rovnako ako dnes. Tak ako funguje s 25 rocnym obchodnym riaditelom co si este pred rokom pisal domace ulohy do skoly, tak ako funguje s ludmi ktory na "natieranie lietadiel" nepotrebuju skusenosti. Jedine co chcem je aby sa im darilo. Maju priestor ukazat sa. Ja sa napriklad moc tesim. Mier

maxim - unsigned guest (...99.203...)
2011-03-06 15:19

Skyeurope bol plny profesionalov najlepsich na svete typu PP a zbankrotoval s honosnym dlhom 400 mill EUR. SLL s profesionalom VV a PM naucili slovenske cestovky lietat za symbolicke charterove ceny a taktiez nasledne honosne zbankrotovali. DW prezila nejakym omylom az do roku 2011 s amaterskym managementom a je vseobecne zname ze im vyplaty nikdy nemeskali, takze cela tato situacia znamena ze slovensko je fakt zvlastna krajina

kral neba - unsigned guest (...112.115...)
2011-03-06 12:31

nikto mi nevadi, ale ako pisal maronti. Amateri. A kazdej spolocnosti na svete nielen leteckej skodi ked si amater mysli ze je profesional. Nehladaj za tym nic osobne. A osobne ano, PP by sa tam hodil viac ako IK za FOMa. Je rozdiel ked je niekto "Táraj", nevie anglicky a nevie si ani papier okopirovat a nieco uplne ine je ked je aj clovek neprijemny, ale robi robotu spravne a ma to potom cele nejaku fazonu. Zalistuj si v minulosti vedenia firmy DW, skus napisat nieco o ich skusenostiach alebo minulosti. Nenalistujes vobec nic.

Pepa - unsigned guest (...135.131...)
2011-03-06 11:26

to Kral Neba: Mohol by si prosim ta napisat, kto z postholderov ti vadi ? Alebo by si tam radsej videl panov zo Sky Europe PP a DH ?

Dan (...243.108...)
2011-03-05 22:34

Fabo: To je rozumny nazor... ale stejne bych si myslel, ze by BTS mohla ze silnejsiho okoli vic pretahnout nez naopak. Ale statistiky neznam a neni pochyb ze si obcane SR odlety a nabidku VIE velmi oblibili...

hist - unsigned guest (...24.141...)
2011-03-05 20:39

to Maronti: Ano, souhlasím, pokud jde o velikost země, problém je rozhodně širší, letectví nefunguje ve vzduchoprázdnu a jeho rozvoj je zavislý na tom, jak daný stát využívá svého potenciálu, zejména hospodářského a turistického. A v tomto má bohužel Slovensko co dohánět. Pokud jde o Košice, souhlasim, je to skvělá ukázka toho, jaký výsledek může mít nepromyšlená privatizace.... Monopolní letiště v regionu, absence regulačních nástrojů a výsledek je přesně takový, jaký popisujete. Když k tomu připočteme i poplatkovou politiku LPS, nelze se divit poněkud tristní situaci v civilním letectví obecně. Pokud jde o DW, moje zkušenost je stejná, někdy jsem měl pocit, že je to firma fungující v ilegalitě.

Fabo - unsigned guest (...33.10...)
2011-03-05 19:33

Dane, a nebude ona masa Rakusaku, ktery by cestou do Bratislavy stejne mijeli -Schwechat- spis problemem BTS? Kdyby nebyli rakusaci, nebyl by ani Schwechat. Kdyby nebyl Schwechat, litali by lidi z BTS.

25 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details