Photo Detail

AN124-100


Author: Mishaw
Date taken: 2010-10-01
Number of ratings: 0×
Number of views: 3903×

Description:

01.10. Departure to Afghan Bargam Air BAse after night Ostrava divert.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



140. km D1 - unsigned guest (...193.219...)
2010-10-02 15:46

Honza: to věřím :-)

Honza - unsigned guest (...195.220...)
2010-10-02 14:46

Když v noci přiletěl,tak projížděl cca 20 metrů ode mě. Musí se nechat, že ten zvuk motorů je je něco extra..

140. km D1 - unsigned guest (...193.219...)
2010-10-02 13:57

Lkprak: dík, a na LKMT posílám poděkování za mlhu :-)

Nevěděl by ještě někdo, v jaký vejšce přibližně mohli bejt ? Když sem ho tady poprvý uviděl na přeletu LKTB--LKPR, tak to byl úchvatnej zážitek. Rachot jako když padá hora. Včera už bych ho podle onoho rachotu asi nepoznal, asi byl moc vysoko.

Lkprak - unsigned guest (...86.243...)
2010-10-02 13:26

To by zhruba odpovídalo. Startoval krátce před 15. hodinou.

140. km D1 - unsigned guest (...53.142...)
2010-10-02 13:11

Neví prosím někdo, v kolik startoval ? Po 15h sem poblíž 140. km D1 uviděl nějaký 4-motorák, směr cca západ-východ, nezvykle nízká výška a zvuk motorů. Na B747 to nevypadalo. Zajímalo by mě, jestli to náhodou nebyl on.

Ivo Kotala (...101.91...)
2010-10-01 17:44

Kilo Hotel: Protože byla v Ostravě mlha a potřeboval jen dotankovat (létají z Wroclawi a u nás jen tankujou "po špunty").

Mexa - unsigned guest (...21.117...)
2010-10-01 17:43

burák: no zas tak hrozný to nebylo ne ? Nebo na Ruslana ano ? :-)

Mexa - unsigned guest (...21.117...)
2010-10-01 17:42

Zhruba mezi 6:40 a 7:00 byla celkem hustá mlha, to by ale nemělo nějak ovlivnit.. portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/kam/data_lkmt/20101001.0645.jpg

burák - unsigned guest (...103.67...)
2010-10-01 17:41

kvůli krásné mlze v ostravě :)

Kilo Hotel - unsigned guest (...95.127...)
2010-10-01 16:44

Proč divertoval do Prahy?

10 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details