Plane type: | A319-112 |
Airport: | Split (SPU/LDSP) |
Airline: | Germanwings (GWI/4U) |
Registration: | D-AKNU |
Author: | Vítězslav Vítek |
Date taken: | 09/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2489× |
2 P.Popelář,Metaxa:Děkuji :-)
MirekZ:Jak říka Metaxa, buď MEL(povolená závata) jednoho z generátorů motorů , kdy generátor 115V/400Hz APU nahrazuje výpadek elektrické sítě.......má to svoje omezení, např. letadlo nemůže letět ETOPS......nebo No bleed T/O, kdy při vysoké teplotě a podmínkám na letišti se rozhodne posádka na vypnout odběr vzduch pro přetlakování letadla ve fázi vzletu(zapnutý odběr snižuje výkon motoru) a v tomto případě APU přetlakuje letadlo a po vzletu a snížení výkonu motorů se to nakonfiguruje do normálního stavu....
MirekZ: důvodu může být více....jednak mohou být u GWI postupy, že se APU vypíná až po vzletu v určité fázi stoupání; nebo možná jde zrovna, ať teď mě prosím odborníci raději opravte, o MELovou záležitost, že na jednom z motorů nejde generátor a pak jestli si to pamatuju, tak APU zůstává v chodu po celý let atd. Těch důvodů myslím ještě pár může být...ale jak říkám Ti, kteří s tím dělají Ti to lépe vysvětlí.
2 P.Popelář:Dík,ale já se neptal od čeho to je,ale důvod proč běží.To mi není jasný.
OLIN: třetí proudovej motor..slouží k výrobě a dodávce elektriky,klimatizaci a k nahození motorů.. Auxiliary Power Unit
Co je prosím APU?
MirekZ:Profesionální odpověď: Běži APU:-)
Vidím tři tepelné stopy.Ta třetí je od APU? Laická otázka:jak je to možné?
...koukam bylo tam teplo, co?
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Vidíte tam Winnetoua někde?