Photo Detail

B737-436


Author: Martin Tatek
Date taken: 09/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 4981×

Description:

CIAF 2010




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



lik - unsigned guest (...220.245...)
2010-12-23 18:24

Nojo, ale ono je to u všech hornoplošníků ( IL76,BAE146...) stejné.
Takže tím to nebude.

m.. - unsigned guest (...71.182...)
2010-12-23 18:08

Mozna se pletu, ale myslim, ze na to uz nekdo odpovidal. Odpovedi myslim bylo, ze je to z duvodu toho, ze by se diky velikosti cely motor pod kridlo nevesel.

lik - unsigned guest (...220.245...)
2010-12-23 16:47

Už jsem to tu zkoušel, ale bez valného výsledku.
Neví někdo proč jsou motory na gondolách u většiny tryskáčů tahle předsunuty?
a) těžiště?
b) přístyp k motoru?
c) troutící moment na křídlo?
d) eliminace koutů a tím zvětšení odporu?
e) větší přetlak pod křídle a tím pádem vztlak křídla?
f) jiný aerodinamický důvod?

TVS6909 - unsigned guest (...180.129...)
2010-12-23 14:02

ale je to nádherná dáma <3

zukin - unsigned guest (...48.213...)
2010-10-09 22:16

No jo, 19 let, to už má něco za sebou.

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details