Photo Detail

A320-231


Author: milhaus
Date taken: 08/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 6430×

Description:

Wash V2500 engine by Pratt&Whitney... and procedure photo evidence




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



adamickm - unsigned guest (...177.132...)
2010-09-10 12:32

to Lucky: Vidis,zase jsi o neco take chytrejsi :-)

Lucky - unsigned guest (...142.234...)
2010-09-06 18:06

adamickm:ano to jsem si na strankach Lufthansa Technik precetl taky :-D

adamickm - unsigned guest (...177.132...)
2010-09-06 12:59

to Lucky: Noo joo,zacalo to mym linym trivalcem HTP-Hovno To Pojede ve Fabii a pak jsem si nejak oblibil i ty letecke :-D Presto diky za dalsi informace ;-)

Jinac pri systemu Cyclean se dokonce run up motoru vubec nedela.

Lucky - unsigned guest (...142.234...)
2010-09-06 11:15

adamickm:Nevedel jsem ze vnitrnaci se taky zajimaji o motory :-D Gas path cleaning neni povinny.Zalezi jen na provozovateli jestli to bude delat nebo ne.
Machanik amater:motor se protaci od starteru.Na motoru IAE V2500 se delaji 3 cykly po 2 minutach kdy je mezi kazdym cyklem je pauze 5 minut na ochlazeni starteru.Po techto 3 cyklech je pauza 30 minut a znovu 3 cykly.Pak nasleduje motorovka na rezim idle na 10 minut a kontrola oleje na pritomnost vody.

Mechanik amater - unsigned guest (...162.89...)
2010-09-06 01:10

Zdravim, zajimalo by mne jen, jestli se u toho promyvani musi motor tocit(suchy start), nebo jen staci, dejme tomu protocit rucne? Predem dekuji za odpoved.

adamickm - unsigned guest (...177.132...)
2010-09-05 21:54

Mam pocit ze promyvani zalezi podle typu motoru a resurzu ale je to jen pocit. Udava se ze margin je o 15 stupnu celsia coz udajne prinese 1% uspory paliva,prodluzuje se tak i engine on wing time coz snizuje naklady. Videl jsem ze Lufthansa ma podobny systemek ale trysky se nasazuji primo na spinner cone fanu a udajne jsou schopny promyt motor i u gatu pri tranzitu masiny. Je to pekny systemek.

Lucky - unsigned guest (...142.234...)
2010-09-05 21:00

Promyvanim motoru horkou vodou se snizuje egt margin.To znamena ze se snizi teplota vystupnich plynu o par stupnu celsia coz ve vysledku znamena mensi spotrebu paliva a hlavne jak je dnes moderni je to setrne k zivotnimu prostredi. Nevim ted presne jaky je limit pro myti,ale myslim ze snad 2x nebo 3x za rok.Hlavne pred letni sezonou.

Mango - unsigned guest (...195.220...)
2010-09-05 20:15

Pavle, muj výmysl to neni, ty základní školo

Pavel - unsigned guest (...50.225...)
2010-09-05 20:02

Mango: možná už by to chtělo trochu přemýšlet a nedávat otázky dětí první třídy ZŠ........

Honzapilot - unsigned guest (...177.14...)
2010-09-05 19:49

Pro LUCKY:

Definice:

Odborník je člověk, který přijel z jiného města :-)))

19 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details