Photo Detail

Bell 412HP


Plane type: Bell 412HP
Airport: Off airport
Airline: Policie ČR
Registration: OK-BYQ
Author: Jakub Taussik
Date taken: 06/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 4382×

Description:

Hracholusky dam.




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



pepíček - unsigned guest (...176.248...)
2010-07-19 09:49

to lis:nevím jak si to myslel s těmi platy,ale pilot LS PČR má o dost vyšší plat než pilot DSA nebo Alfy.Ale má také daleko více hodin odsloužených v práci.Takže ideální kombinace zní:výsluha od PČR nebo AČR a létat u DSA nebo Alfy(a takových pilotů je tam valná většina)

Chlupatec - unsigned guest (...112.220...)
2010-07-17 18:59

Co mam ja informace, tak policie vyzaduje minimalne n roku byt u policie, takze tak snadne to asi nebude. Faktem je, ze s armadou to byla jedna z mala moznosti jak ziskat rozumnou kvalifikaci za malo penez. Dnes to tak jednoduche nebude, pilotu je dost, armáda je převrtulníkovaná a policie má hromadu ECček se šíleně drahým provozem a létá s nima mnohdy věci, kde by stačil i R44. Bude snaha šetřit, snad někdo pochopí, že hlídat EC135kou dálnici je drahý špás, stejně tak jako nebojeschopný armádní vrtulník....

lis - unsigned guest (...178.208...)
2010-07-17 17:54

jen doplnim, vrtulnikove PPL se jmenuje PPL(H), stejne tak ostatni. DSA pozaduje mit nalet 500 hodin jako kapitan na vrtulniku a nesmi to byt ULLa. Nejlevnejsi hodina se da na R22 sehnat bratru tak 8000. tak si to spocitej. Driv nez budes mit CPL(h) nesmis litat za prachy (vyhlidkove lety), takze to litas za svoje. Realna cesta je jit litat k policajtum a tam si ty hodin proste nalitat. Ovsem pozor, plat oproti DSA je nekde uplne jinde. Realna sance vydelat si letanim prachy, ktere do toho ted narves moc neni. Musis byt nadsenec, no a nebo se vydat armadni cestou, je to zadaco, ale musis podepsat...

Chlupatec - unsigned guest (...112.220...)
2010-07-17 13:33

Jestli myslíš jako pilot a živit se tím tak následující postup:

1) 1. třída zdravotní způsobilosti
2) Vrtulníkové PPL
3) Vrtulníkové CPL (případně ATPL)
4) Něco nalétat
5) Typovka na EC135
6) Zaměstnání u DSA, Alfa nebo Policie (Provozovatelé EC 135 u nas)

Prakticky to není tak úplně jednoduché, než Ti někdo půjčí poletuchu za hromadu miliónů musíš ho přesvědčit o tom, že něco umíš a máš něco odlítaného. (Vyhlídkové lety + jiné letecké práce s malými stroji, létání v armádě, létání v zahraničí, instruktorování atd...)

Podívej se na stránky DSA, dělají výcvik jsou tam i ceny :-) Samozrejme jsou i jine skoly, levnejsi, drazsi, financne zajimava moznost vycviku (PPL) v zahranici. (Hlavně z hlediska zkušeností) Uvádím pouze pro ilustraci o cenách.

Jestli chces letat s EC135 pro zabavu a nevlastnis ropny vrt, nebo pul státního pokladu tak si kup model na dálkové ovládání. :-) Je jeden z nejdražších provozovaných strojů u nás.

woony - unsigned guest (...176.216...)
2010-07-17 12:08

co musím dělat abych mohl létat z ec 135? diky

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details