Photo Detail

B737-8AS


Author: Petr Popelář
Date taken: 04/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 2009×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Dan (...195.175...)
2010-05-30 18:34

Majkl: Praze spis neprospiva slaba poptavka a kupni sila okoli...

KoreanAir - unsigned guest (...181.43...)
2010-05-29 14:50

To Majkl :: Pokud se doopravdy postavi mezinarodni letiste ve Vodochodech tak muzes zapomenout na to, ze by se PRG v budoucnu byt jen priblizilo napr. VIE nebo AMS.

Majkl - unsigned guest (...42.164...)
2010-05-29 10:47

Dobry den,

ohledne tech letistnich poplatku... Neni nahodou dane evropskou legislativou, ze se letiste musi chovat nediskriminacne? Ze musi vybirat od vsech aerolinek stejny poplatky? Samozrejme zalezi na typ letounu. Ze nemuze zvyhodnovat ani domaciho dopravce? Pokud se pletu, tak me prosim opravte.

Co se tyka odchodu Ryaniaru, tak me osobne to tolik nevadi. Pokud se podari vybudovat letiste Vodochody, tak si myslim, ze se vrati. Take si myslim, ze by to v budocnu mohlo v Praze vypadat jak na jinych letistich v Evrope. Treba Milano. Na Malpensu litaj normalni dopravci a do Bergama takovy spolecnosti jako je prave Ryaniar. Takle by mohlo vypadat rozdeleni dopravcu i tady v Praze. Navic by se mohli uvolnit casove lepsi sloty, ktere by mohli vyuzit treba dalkove aerolinky. Je to spis utopie, ale pral bych si aby letiste Praha byla v budoucnu na podobne urovni jako treba Amsterdam, protoze Praha taky nema polohu k zahozeni. Jedine co tu chybi je silny domaci dopravce.

MS743 - unsigned guest (...8.64...)
2010-05-29 08:52

JS: dovolim se nesouhlasit. Tyto vulgarni praktiky Ryanu jsou zname.. je to je medialni. Neni to az takova prohra.. co tu necha Ryan tak naplni nekdo jiny.. to je holt zivot. Ale nevidim jediny duvod proc nabizet preferencni podminky nejake spolecnosti. Vetsinou kdyz se na to podivas, toto dela Ryan tam kde nevydelava dost a nechce o tom mluvit..misto toho rekne ze "Letsite" je neflexibilni a "my (Ryan)" jim ublizime ze odejdeme... proc to nedela u vetsich letist (hlavnich) kde je? protoze ma tam vice linek..

Praha by mohla pro Ryan byt dobra destinace ale asi videl ze tu je velika konkurence a nebude moznost dalsiho rozsireni...

pro me jen reknu.. bye bye Ryan... jine te hodne rychla nahradi

JS - unsigned guest (...41.168...)
2010-05-28 20:41

PP: ja uz taky:-))

Petr Popelář (...161.18...)
2010-05-28 20:24

js ale já už mlcím

Kelas - unsigned guest (...101.79...)
2010-05-28 17:37

A taky velká část (hlavně nás - moraváků) pak radši letí z Bratislavy s Ryanairem, když v Praze levnému létání moc nepřejí

JS - unsigned guest (...41.168...)
2010-05-28 17:22

Toto je predevsim velka prohra Letiste Praha a potencialnich klientu z CR, kteri na politiku LePra a potazmo i CSA jen a jen doplaceji. Jednak tim, ze nemaji k dispozici linky dopravcu, kteri by tam za urcitych podminek radi letali a pak jeste doslova, nebot bez podpory statu by tyto pofiderni spolecnosti (LepPra a CSA) nemohly existovat. Pokud platite v CR dane, tak prispivate na provoz CSA at uz letate s FR, TVS a nebo treba na kosteti, pripadne vubec.
Nejlepsi bude az za par let LePra z penez ovcanu postavi paralelni drahu, utopi se tam miliardy a letecke spolecnosti zacnou letat na nove otevrene letiste LKVO:-)
No uz jsme tady na tohle tema diskutovali mnohokrat, vime jake na to kdo ma nazory, ale kdyz uz ma PP potrebu si rejpnout, tak me to taky neda:-)))) Jeste mi tady chybi M.C. s nejakou peprnou antiFR hlaskou:-)

Petr Popelář (...84.36...)
2010-05-28 14:00

Dan:Je mi jasný, že na to abys přiznal prohru Tvé nejoblíbenější firmy v Praze nemáš:-D Takže BYE BYE Ryanair.:-)
(pro ostatní,ale opravdu nejsem rád,že odchází,jen si do něj musím rejpnout)

Dan (...195.175...)
2010-05-28 13:50

Akorat ze FR neodesel kvuli snizovani ceny, ale poptavce po "drazsich" letenkach, pri kterych by byl provoz na v porovnani s jinymi letisti kam muze letat drahe letiste vydelecny... ovsem prezenotvat jako nesmyslne vsechno nebo nic zni ve prospech FR "bombasticteji" a pochopitelneji...
Peca: To je snad dost jasne proc... nevidim duvod proc by nemel mit velky, dobry a staly klient vyhody (jako ma treba CSA), potazmo vyuzivat obyvklych slev a pobidek za novou destinace, letani v casech kdy je na letisti stejne mrtvo a nikdo nechce v te dobe litat apod... (ovsem samozrejme viz vyse netvrdim, ze o to tady slo a za slevu by tu FR otevrel 50 dalsich spoju)

18 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details