Photo Detail

DHC7-102


Author: Filip Koška
Date taken: 2010-03-22
Number of ratings: 0×
Number of views: 5185×

Description:

22.03. One of two Arkia DHC7 dispose of airline fleet on the fuel stop from Israel to USA.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Radek Blaszczyk (...179.220...)
2010-03-25 20:50

fezoy: to s tam je schvalne ;);)

yango - unsigned guest (...67.21...)
2010-03-23 15:17

Chlapi, nema zmysel sa tu vadit, lepsie je pohladat parametre na nete. Je to podivne, ale stupavost Dash7 je dost mizerna. Cisla sa na rozlicnych weboch jemne lisia, ale so styrmi motormi je to cca 1200 stop za minutu, s tromi 900, v FL100 menej ako 1000 fpm. Dash8 100/200/300 ma vysledky daleko lepsie. Bez ohladu na STOL.
DHC7 a DHC8-300 (porovnatelne rozmery) pouzivali viacere typy motorov, ale sucet ich sil vzdy vychadza v prospech DHC8-300.
Tak nam zase raz padol jeden mytus.

vrána - unsigned guest (...176.155...)
2010-03-23 14:59

M.C.: S tím by snad mohl i na letadlovou loď :-).

Tom - unsigned guest (...168.163...)
2010-03-23 14:50

To letadlo nepotřebuje skoro žádnou runway, odstartuje z pár metrů.

David - unsigned guest (...101.27...)
2010-03-23 14:12

Pokud se nepletu tak toto letadlo bylo konstruovano do ne zrovna ruzovych podminek, tim myslim hory, kratke drahy, hnusne pocasi atd. takze to srovnani airbusu 330 a 340 tady vubec neplati. Tohle letadlo je proste dvakrat silnejsi

Sebi - unsigned guest (...183.57...)
2010-03-23 07:55

To Jiri: Nejsem sice letecky odbornik, ale co jsem tu tak v prubehu let cetl, tak: Pokud je letadlo pouze dvoumotorove, musi mit motory dostatecne dimenzovane na to, aby pri vypadku jednoho z nich mohlo letadlo bezproblemove doletet. U ctyrmotoraku pri vypadku motoru stale zbyvaji tri - proto jsou povetsinou mnohem slabsi.
Z tohoto duvodu je dvoumotorove letadlo jako celek silnejsi, nez ctyrmotorove...

M.C. - unsigned guest (...207.245...)
2010-03-23 07:11

PeterV
Malé instruktážní video,co DHC-7 umí :-)
www.youtube.com/watch?v=ezjfU4KtZtc&feature=related

M.C. - unsigned guest (...207.245...)
2010-03-23 06:54

PeterV
V tom případě mi prosím ten dobrý a logický důvod vysvětli,když DHC-7 patří do kategorie STOL.Pokud teda víš o čem je řeč.
U DHC-7 se uvádí délka vzletu cca 690m a délka přistání cca 590m.
Máš pocit,že letadlo kategorie STOL bude mít mizernou stoupavost?
Já tedy ne......

Bubak (...230.112...)
2010-03-23 00:51

fajne foto

Dawe - unsigned guest (...176.220...)
2010-03-23 00:12

Nádherně zachyceno sednutí na jednu "nohu" a k tomu super světlo! 1*

24 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details