Photo Detail

B737-86Q


Author: bunda
Date taken: 06/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 2480×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Tom - unsigned guest (...132.179...)
2011-01-30 17:30

Mohl bych poprosit o originál na T.o.m.19@seznam.cz

ukulele - unsigned guest (...127.180...)
2010-02-05 19:27

zas su o něco moudřejší :)

Honza - unsigned guest (...176.55...)
2010-02-04 20:30

Něco na ten princip.

ukulele - unsigned guest (...47.37...)
2010-02-03 21:44

Myslíš něco jako fixírku?

Honza - unsigned guest (...176.55...)
2010-02-03 20:38

princip je uplně stejný, turbo chladič ochlazuje vzduch od motoru. Konstrukčně je trošku jiný, např. vzduchová ložiska. Ram air plní stejnou funkci, jen na zemi je využíván vzduch od turbo chladiče k přisávání přes ,,difuzor" k nucenému chlazení. Proto nemá NG turbofany, které jsou na staré generaci ,,poháněny" z pneumatického systému..

ukulele - unsigned guest (...47.37...)
2010-02-03 10:49

Honzo, jak to maj dělaný NG-čka? Byl sem v tom, že je to stejný...

Jan Kalaš (...176.55...)
2010-02-02 19:43

s dodetkem že turbofan mají poze staré generace

ukulele - unsigned guest (...99.114...)
2010-02-02 19:29

jouda, vzduch pro klimatizaci a přetlakování kabiny je z pneumatického systému, čili od motoru, nebo APU (na zemi se může připojit pozemní zdroj vzduchu) Vzduch v pneumatickém systému má kolem 200 stupňů, proto je chlazen sekundárním vzduchem, přiváděným od ram-air door-u a turbochladičem... Chladící vzduch je tedy přiváděn buď náporem, nebo turboventilátorem, který se používá na zemi, nebo při nízkých rychlostech, při kterých jsou vysunuty klapky alespoň na jeden unit...

Honza - unsigned guest (...176.55...)
2010-02-02 12:21

TO Jouda: 9 posléze 5 stupeň kompresoru motoru

jouda - unsigned guest (...213.51...)
2010-02-02 03:35

Jan: A kde je teda přímo vstup vzduchu pro klimatizaci?

28 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details