Plane type: | AN24RV |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Cubana (CUB/CU) |
Registration: | CU-T1266 |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 1989 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2608× |
...tak to možná později, ale když to lítalo přes PRG , tak tam měli v trupu bandy(i v AN26 a Jak-40), byly to jakési žluté barely a za letu se přečerpávaly do hlavních nádrží......až budu mít náladu, tak najdu fotku jak to tam v PRG montujou......
Uvádím citaci o cestách AN24 z Havany do Kieva, podle popsané trasy snad ani přídavné nádrže nebyly nutné.
Citace:In Cuba the Antonov 24 local service turboprops (about the size of an ATR) need major overhauls at the Antonov plant in Kiev, Ukraine every few years. With the US ban on Cuba trade they have an established route via Nassau, Bermuda, Halifax, Gander, Narsarssuaq in Greenland, Reykjavik, and so on - 1,000 mile range maxima. They have been doing this to and from since the 1960s, never lost one.
Zdroj: www.flyertalk.com/forum/archive/t-545660.html
treba to litalo na Havana Rum ... prubezne dolevaneho za letu :))
Havana - Gander - Shannon... (mozna s nejakou tou nadrzi uvnitr navic)
jak? přískokem... kudy? přes oceán a Z Evropu...:-D
proboha jak a kudy to dolítlo do Prahy?
7 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Kubánci museli volit trasu mimo vzdušný prostor USA. A co by se stalo, pokud by kubánské letadlo přistálo na US letišti? Odpověď je na této fotce. Kubánci takto přišli o několik letadel.
www.chooseyouritem.com/airplanes/files/53500/53852.html
www.airliners.net/photo/1233181/M/