Photo Detail

A318-112


Author: Daniel Vašut
Date taken: 12/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 8935×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Plachow - unsigned guest (...202.95...)
2010-09-14 15:34

Na Shannonu je pěkné, jak se dráhami podobá Ruzyni

Nicolas - unsigned guest (...24.93...)
2010-09-13 19:19

Přesně, AF a BA. Ještě LAN má objednané 10 A321 a bude třetí.

Thomasito - unsigned guest (...105.73...)
2009-12-13 02:52

To Vaclav: Ten konec vzkazu je pravda. Drzim palce!

toraidhe - unsigned guest (...119.106...)
2009-12-12 14:33

Raca> no je vskutku neuveritelne, aj napit ta nechaju v lounge?

Václav - unsigned guest (...150.166...)
2009-12-12 00:08

A ještě bych velice rád napsal jednu věc - v Blaníku jsem seděl již v 17 letech před třiceti lety, létání mě bralo již tenkrát, bohužel -bohudík táta vystoupil v roce 1968 ze strany, neměl jsem pak reálnou šanci skutečně vzlétnout a tak mi kamarád nechal Blaníka alespoň na kopci proti větru na zemi balancovat tak aby se křídla nedotkla země. Poznal jsem skutečné fandy letectví. Dalších 29 let jsem čekal na příležitost. A přitom teorii letání a této techniky jsem znal již tenkrát. Nyní je to již jen o zájmu a snaze - važte si toho.

Václav - unsigned guest (...150.166...)
2009-12-11 23:46

Rád se učím celý život a nechám si od druhých a více z oboru uvést realitu věcí na pravou miru - jedná se z mého pohledu o senzační záležitost a pokud se budou věci odvíjet směrem, kterým se odvíjejí rád se jednou nechám touto linkou odvézt na výlet do Ameriky. V životě jsem se vždy zasekl do nějakého koníčku, teď jsou to letadla, ale byla to i elektřina silnoproudá, slaboproudá, lékařství, vesmír, počítače kdy jsem programoval i stránky a dělal do hardweru i softweru a nyní letadla a vše související s provozem. Takže uý jsem stihl meteorologii, navigaci, techniku kolem letadel včetnš proudových motorů všeobecně.....uvidíme co ještě stihnu. Bohužel čas se mi krátí.

Joker - unsigned guest (...177.39...)
2009-12-11 23:11

A pokud je to let na Heathrow a ne City tak po priletu se pred opustenim letiste muzete jeste i osprchovat a opet najist v Galleries Lounge v T5. Tzn. cely let je opravdu odpocinek... :-)

Raca - unsigned guest (...176.57...)
2009-12-11 22:51

Tahle linka je pro BA nejprestiznejsi. Uz podle oznaceni .. je to let BA001 a z NY se to vraci jako BA002. Tohle oznaceni patrilo drive Concordu. Vsechno je specialni a jak tady vsichni pisou, jde o pohodli a rychlost a hlavne BA business trida je fakt neuveritelna .. mohl jsem letet do NY i zpatky do Londyna a musim uznat, ze na ceste tam to az tak nepoznate, pres den se jenom natahnete, ale na ceste zpatky je v businessu zhasnuto a mate moznost opravdu celou cestu prospat na hodne pohodlny rozkladacim sedadle, opravdu lezite. JJ par lidi tam chrapalo :-) taky dobrej trapas. A jeste jedna vyhoda. Nez odletite z NY, tak dostanete v loungy najist a napit co hrdlo raci a nikdo Vas cestou neobtezuje. Pouze se Vas rano pred Londynem zeptaji, jestli chcete snidani .. :-)

Dan (...195.175...)
2009-12-11 22:38

Vaclav: Ale toto je vicemene "dalkove" letadlo svym zpusobem... Neni to obycejny A318, ma odlisne vahy (kolik uveze, vzletovou hmotnost), mozna i nejaka ta nadrz... tento A318 ma oficialni dolet 6 700 km. New York - Londyn leta nonstop...

Václav - unsigned guest (...150.166...)
2009-12-11 21:20

Přehlédnul jsem to v zápalu neočekávaného, přesto z Shannonu do New Yorku je to 4963 km - kolik je potom bezpečnostní rezerva?? Měl jsem vždy pocit, že je to parketa pro dálková letadla.

22 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details