Plane type: | YAK40 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-EEA |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 1970 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 7910× |
st.guenther: Jo a za chvíli by celé Československo asi zmizelo z mapy...
Ještě v rámci IGS byly lety NUE-TXL :-(
Ano, na základě smluv mělo PA tzv. IGS - Intra German Services, a lety z Frankfurtu, Hamburku, Stuttgartu a Mnichova do záp. Berlína na Tempelhof, později Tegel ......... v 80.letech rozšířili linky i o non-stop Zurich a New York JFK, což ovšem velký bratr na východě zuřil, že se podle smlouvy nesmí atd atd., ale úspěšně létali ....... BEA a AF pak létali z dalších záp.něm. letišť .... Do Prahy PA létal z DUS jenom jako prodloužení přímé linky B707 nebo předtím DC-8, i když mezistátní smlouvy mezi ČSSR a USA dovolovaly daleko víc možností, PA létal Prahu jen z FRA (B-737/727) a pak pokračoval dále, viz některý z mých příspěvků ....
PAN AM na zaklade smluv ctyr mocnosti zajistoval letecke spojeni mezi NSR - tedy Zapadnim Nemeckem a Zapadnim Berlinem. Letadla, napr. B727 B737 byly basovany ve Frankfurtu. Lufthansa neletala v teto dobe do Zap. Berlina. Veskere spojeni z nemeckych mest zajistoval Pan Am, BEA nebo AF.
Po zruseni primych letu z JFK do Prahy, letal Pan Am do Prahy z Frankfurtu a take z Dusseldorfu
Zajímavá fotka a ještě zajímavější diskuse. Zujaly mě ty feedery PanAm z Frankfurtu. To tam měly PanAm bázované stroje? A posádky byly americké nebo německé? Lufthanse to nevadilo? Nebo si snad recipročně bázovala na JFK svoje feedery? Vždyť tehdy byla v Evropě doba státně-monopolních aerolinií střežících si "svá" letiště. Můžete to někdo nepamětníkům dovysvětlit? Díky.
US Air Force by sejmula PVOS u Aše...
Zdá se mi to ,nebo je to letadlo hned za nim US Air Force.
...skenuji na Nikon Coolscan-IV a bohužel, ORWA byly filmy, které měly veliké zrno a navíc, laboratoř je pokaždé vyvolala jinak, jak barevně, tak co se týče zrnitosti.............
Tato fotka je pravděpodobně někdy mezi rokem 1978 - 1979, neboť v r. 1980 již byly stojánky, které jsou na snimku ve výstavbe plně funkční. Air France již letala s B727 a linky PAA byly létany s B727 z FRA.
35 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
lietal PanAm priamu linku Praha-NewYork v roku 1986 so 747 ?