Plane type: | F/A-18A |
Airport: | San Diego - Miramar (NKX/KNKX) |
Airline: | US Navy |
Registration: | 163093 |
Author: | Michal Krsek |
Date taken: | 10/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2960× |
A bohužel nám všem uniknul okamžik, kdy to na první trávě za dráhou postavil kolno do svíce a poslal to nahoru.
Ona to byla vubec síla, čtveřice letěla v sevřené diamantové formaci zatáčkou okolo tribůn, dole startovala 5 a 6, kdy 5 to po odlepění vzala pod 45st nahoru a 6 letěla přes pulku dráhy na její konec a tam udělala svíčku. Celkem šílený rozhodnout, co dříve fotit...
Aha, takze puvodni hlaska "Nic zvláštního, akorát musiš vystihnout správný okamžik kdy zmáčknou spoušť ;-)" byla asi malilinko ironicka?
Tenhle frajer letel takhle vysoko pres pul RWY na Miramaru. Spravny okamzit tak nevystihovalo to, kdyz zaviral podvozek, ale to, kdy se dostal z nejhorsiho protisvetla.
Ale to uz psal Jakub
To MK: ještě malý dodatek, pokud to chceš vědět technicky přesně, tak podvozek se "normálně" zatahuje ve prvním segmentu startu který začíná 35 ft (10,7 m) nad runwejí a končí když je podvozek plně zatažený. Konkrétní příklad v L-410 AFM uvádí konec prvního segmentu ve výšce 14 m.
To MK: řeč nebyla o tom co je normální vzlet, ale o tom jak nízko nad zemí to určití machři dělají aby se předvedli spotterům.
2PeterV: Jasne, to je uplne normalni vzlet, ze? :-)
To MK: ptáš se jak nízko ostatní zatahují podvozky? Tak to se teda podívej na toto - www.airliners.net/photo/Russia---Air/Sukhoi-Su-30LL/1025605/L/
Pěkný, připomíná mi to starty IL-14. Ty si to také hasily po zatažení podvozku nad betonem a pak najednou hup do nebe.
Tohle jsou prostě borci a profíci!
Až mi spadla čelist, paráda :-)
18 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Náhodou jsem narazil na tuhle fotku....pěkná.:)
Ale nemůžu si rejpnout...když takový manévr udělá Američan,je to bomba....Když to udělá Čech,je to hazardér......a neumětel,že ?