Plane type: | C5A |
Airport: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Airline: | USAF |
Registration: | 69-0021 |
Author: | Lukáš Orel |
Date taken: | 09/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 13332× |
First visit to Ostrava, as a participant NATO Days 2009.
JJ to mi říkal děda když tam byl jako vojenský policajt:). Akorákt prej piloti slavili přílet do ČR až do brzkých ranních hodin a že v letadle to též s nima nebyla žádná sláva:-).
miklásek- Mriju pamatuju na Mošnově na akci Letecký den s Květy 1989.Měla i letovou ukázku.To byla tenkrát velká událost!!:)))
qwertico: Původně byla uvažována i verze civilní pro dopravu cestujících. Zájem projevily, Panam, JAL a TWA, ale B-747 vycházel ze soutěží jako výhodnější a L-500 svou kapacitou strašidelně nenaplnitelný, 600 - 800 papíků. Můj tehdejší návrh na fotbalový stadion + 550 diváků nebyl tehdy firmou rozpracován. :-)
Tak akože už toto je riadna krava. To si neviem predstaviť Mriu. To musí byť iný náklaďák :) Akurát sa nám podarilo vystihnúť moment, keď vykladali ťažné ojo, tak sme si to preliezli :) Špica! :)
Hlavní "nevýhodou" C5 je, že není civilně a komerčně k dispozici. Používá je pouze armáda.
AN-124 Ruslan je robustnější, má větší nosnost a a lepší využitelnost vnitřního prostoru. I kvůli těmto vlastnostem je často najímán USA při plnění nákladních přeprav. Jeví se jako lepší letoun v dané kategorii.
An - 124 je jen o 6m kratší, ale ve všem ostatním větší a silnější.... . :-)
"Až vyrostu tak chci být jako An-124! :-)
Původní C-5A měly nedostatečně silné křídla kde po čase vznikaly trhliny a tudíž všechny A-čka museli mít křídla vyměněny. B-čka už měly nové křídla z jiných materiálů, výkonější motory a vylepšené kokpity. O pozdějších modelech C-5 moc nevím, musel bych to nastudovat.
Peter: nevim to přesně ale řekl bych že rozdíl bude v uprávě kokpitu a možná motorů. POkud se pletu tak mě prosím někdo opravte;-).
17 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Se mi strasne moc libi ta Americka vlajka jako zabradli v tech hornic dverich