Photo Detail

C5A


AKT
Plane type: C5A
Airport: Ostrava (OSR/LKMT)
Airline: USAF
Registration: 69-0021
Author: Lukáš Orel
Date taken: 09/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 13332×

Description:

First visit to Ostrava, as a participant NATO Days 2009.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Chape - unsigned guest (...97.249...)
2010-04-28 22:45

Se mi strasne moc libi ta Americka vlajka jako zabradli v tech hornic dverich

Lukáš Orel (...179.160...)
2009-09-19 18:50

JJ to mi říkal děda když tam byl jako vojenský policajt:). Akorákt prej piloti slavili přílet do ČR až do brzkých ranních hodin a že v letadle to též s nima nebyla žádná sláva:-).

Milan Ch. - unsigned guest (...196.213...)
2009-09-19 18:41

miklásek- Mriju pamatuju na Mošnově na akci Letecký den s Květy 1989.Měla i letovou ukázku.To byla tenkrát velká událost!!:)))

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-09-19 14:14

qwertico: Původně byla uvažována i verze civilní pro dopravu cestujících. Zájem projevily, Panam, JAL a TWA, ale B-747 vycházel ze soutěží jako výhodnější a L-500 svou kapacitou strašidelně nenaplnitelný, 600 - 800 papíků. Můj tehdejší návrh na fotbalový stadion + 550 diváků nebyl tehdy firmou rozpracován. :-)

miklásek - unsigned guest (...99.39...)
2009-09-19 00:14

Tak akože už toto je riadna krava. To si neviem predstaviť Mriu. To musí byť iný náklaďák :) Akurát sa nám podarilo vystihnúť moment, keď vykladali ťažné ojo, tak sme si to preliezli :) Špica! :)

qwertico - unsigned guest (...112.59...)
2009-09-18 22:48

Hlavní "nevýhodou" C5 je, že není civilně a komerčně k dispozici. Používá je pouze armáda.

vlci - unsigned guest (...71.166...)
2009-09-18 21:42

AN-124 Ruslan je robustnější, má větší nosnost a a lepší využitelnost vnitřního prostoru. I kvůli těmto vlastnostem je často najímán USA při plnění nákladních přeprav. Jeví se jako lepší letoun v dané kategorii.

Romanisko - unsigned guest (...199.164...)
2009-09-18 21:14

An - 124 je jen o 6m kratší, ale ve všem ostatním větší a silnější.... . :-)

PeterV - unsigned guest (...65.31...)
2009-09-18 20:21

"Až vyrostu tak chci být jako An-124! :-)

Původní C-5A měly nedostatečně silné křídla kde po čase vznikaly trhliny a tudíž všechny A-čka museli mít křídla vyměněny. B-čka už měly nové křídla z jiných materiálů, výkonější motory a vylepšené kokpity. O pozdějších modelech C-5 moc nevím, musel bych to nastudovat.

Lukáš Orel (...179.160...)
2009-09-18 19:09

Peter: nevim to přesně ale řekl bych že rozdíl bude v uprávě kokpitu a možná motorů. POkud se pletu tak mě prosím někdo opravte;-).

17 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details