Photo Detail

Ae 270


Author: Metaxa
Date taken: 08/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 4213×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Žeryk - unsigned guest (...213.51...)
2009-09-26 20:19

Šmarjááá ono to napsalo ještě jednou :-) Ani s internetem neumím, hlavně že si vozím prdel v Ibisu :-)

Lukas.wz - unsigned guest (...21.107...)
2009-09-26 20:17

Ok, dostal jsi mě..:P Tak ses jednou svezl, no..:D To je toho..:D :P Ale joo, přeju ti to..;)

Žeryk - unsigned guest (...213.51...)
2009-09-26 20:15

Jo opravim tě Lukasi! Já to éro taky používám pro svoje účely. Jednou mi třeba ujel vlak do škola a tak jsem letěl s ALEnkou abych to stihnul ;-)

Lukas.wz - unsigned guest (...21.107...)
2009-09-25 19:13

Samozřejmě budu rád, když mě kdokoliv jakoliv opraví a nebo upřesní..:)

Lukas.wz - unsigned guest (...21.107...)
2009-09-25 19:12

No PENTA ty éra používá pro svoje potřeby.. Jestli ještě někdo nevím.. Má ALEnku a INA.. Naposledy jsem je v Aeru viděl parkovat na vývoji, po boku prvního prototypu 159ALCA a 159B, tže domeček maj asi tam..:) Bylo na nich vidět, že se pracuje, nebo alespoň v nedávné doběpracovalo na wingletech, ptž ty nebyly v barvě a byl kolem nich takovej tvůrčí nepořádek.. Jinak, lítají opravdu celkem často.. Výroba a vývoj toho éra je zastaven, ostatně jako celej vývoj letadel v Aeru, které PENTA přeorientovala na kooperační programy, tže se tam hlavně montují sýkorky, centroplán pro C-27J a nějaké podsestavy.. Pro Ae-270 byl vytvořen samostatný podnik IBIS Aerospace s Thaj-wanskou AIDC.. AIDC vyráběla křídla, v Aeru se dělal trup a dokončovala montáž.. Bohužel, problém byl myslím právě v nosné soustavě.. Nevím přesně o co šlo, slyšel jsem že i nějaké problémy s těžištěm ale to vařím z vody.. Pravdou je, že první prototyp OK-EMA ( N270AE ) co máme ve škole má právě ještě nějaká "jiná, stará křídla".. Po úpravách už ale 270 nedosahovala původních parametrů a většina zákazníků se orientovala na jiná éra ( Meridian, C-208 ).. V Aeru jsou ještě na přípravcích k vidění rozpracované trupy atd.. Cena jednoho 270 měla být hodně zhruba 45-5O miliónu korun.. Rychlosti přes 4oo km/h, počet cestujících jestli si dobře pamatuju 8 nebo 9.. Prostě slušnej bourák..:)

A imatrikulačky OK-EMA, OK-INA, OK-ALE, OK-SAR a určitě ještě, ale já už si nevzpomenu..:) A jelikož AIDC pořád vlastnila dvě éra, tak jedno se tam nedávno přelétávalo a jedno už tam jako pomník hezký pátek stoji..:)

JaM - unsigned guest (...239.242...)
2009-09-25 14:31

Jo, lítaj s tim furt. Za poslední týden jsem ho měl dvakrát na spojení. Jednou letěli Blavu, předvčírem zase z Krakova do Vodovod.

Jivo - unsigned guest (...38.18...)
2009-09-25 09:57

On jeste leta? Ja myslel, ze to dopadlo jako s L610. Ma nekdo nejake info ?

7 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details