Plane type: | B777-31H/ER |
Airport: | Manchester (MAN/EGCC) |
Airline: | Emirates (UAE/EK) |
Registration: | A6-EBF |
Author: | Foxx |
Date taken: | 06/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2750× |
ale jestli se mi to nezda tak tam vidim terasu snad ten plot neni vyssi nez terasa ne?ale taky bych rekl ze to slouzi i jako ubytovani takze se domnivam ze ta terasa bude patrit k pokoji takze skoda
Má -300 větší motory než -200? Nebo se mi to zdá... Díky
3 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
To Čmoud - Ano...Verzi 300ER pohanej motory GE90-115B, ktere jsou co do prumeru asi o 2,5 cm vetsi nez nejsilnejsi typ motoru, ktere se pouzivaji u verze 200ER (GE90-94B), ale jinak delka je u obou verzi motoru tohoto vyrobce stejna. A u motoru zbylych dvou vyrobcu RR (Trent) a PW je ten rozdil v prumeru (a i delce) oproti GE90-115B jeste vetsi.
Napr. motory PW4090, ktere pouziva napr. i Korean Air (, ktery jak asi vite leta do PRG pravidelne) na svych B772 maji asi o pul metru mensi prumer a jsou temer o 2 a pul metru kratsi. :-) Takze to uz je docela slusnej rozdil viditelny pouhym okem.