Photo Detail

MIL24DU


Author: Pavel Pokorný
Date taken: 04/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 3112×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Karel - unsigned guest (...208.94...)
2009-07-30 23:55

Malé upřesnění:
- motory jsou stejné jako u verze "V";
- přední kabina má plné přístrojové vybavení + pult imitací závad;
- chybí bombardovací vybavení, v současnost nelze střílet řízené střely (nejsou ve výzbroji - FALAMGA);
- ve vzduchu se chová spíše jako "V";
- původně měla jít na Slovensko 6050, ale rozdělovací komise rozhodla jinak.

yogi46 - unsigned guest (...173.27...)
2009-06-16 12:25

ked si dobre pamatam, tak v roku 1988-1990 sluzili dve sparky 6040 a 6050 na letisku v Plzni na Boroch, to znamena, ze ked je to ona, ze vraj po rozdeleni isla 6040 na slovensko, tak ma uz aspon 20 rokov. 6040 som nasiel bohuzial tu:
http ://www.demobbed.org.uk/images/6040_mi24.jpg

Martin - unsigned guest (...48.172...)
2009-06-16 10:35

V novém L+K psali,že už má nalétáno kolem 3000 hodin a brzo se bude vyřazovat.

PeterV - unsigned guest (...68.74...)
2009-06-16 03:23

Díky za info.

Chlupatec - unsigned guest (...42.216...)
2009-06-16 02:20

DU je verze určená pro výcvik. Vepředu chybí kulomet a místo operátora je tam instruktor, který může za letu "vyrábět" některé závady. Jinak se jedná až na absenci střeliště o "bojeschopný" stroj. Oproti Mi35 resp Mi24V, které užívá naše armáda má verze "D" méně výkonné motory a liší se i některými zbraňovými systémy, což vyplývá z faktu, že verze "D" je předchůdkyní verze "V", která vznikla zástavbou výkonnějších motorů a modernizací některé výzbroje.

PeterV - unsigned guest (...68.74...)
2009-06-16 01:12

A co je na tom 24DU tak speciálního?

6 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details