Plane type: | CL601-3A |
Airport: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 5105 |
Author: | Metaxa |
Date taken: | 02/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 5525× |
Yetti:Ne, ne a ne.Já vylezu a ty mi tam naskáčeš s celou rodinou.NE!
Petr Popelář:Superb genštabu a Superb pana Vonáska můžou být naprosto stejné.Akorát řidič genštabního Superbu nejspíš bude jezdit trochu jinak než univerzitní profesor Vašek Vonásek.Třeba v tomto vojenském stroji sedla jenom posádka bez pasažerů na RW 22 ,pak po Foxtrot poněkud svižněji pojížděla a taky brzdila reverzama.Rozdíl je asi v tom,že tohle pilot 737-čky nedělá,naopak lidi na palubě nepoznají,že stroj se právě zastavil. Myslel jsem tohle.Jinak Vaše řádky rád čtu.
Nepoužívá se ten reverz spíš proto, že kdyby brzdil normálně kolama, tak se na ně nabalí ten sníh a bude to klouzat?
jk:Jasně že ano, i u Tu-134/154,Il-62,76 a dalších, ale já jen pro názornost a tento případ, protože tato problematika by byla na dlouhou rozpravu, na kterou zde není prostor.
V kostce u nízkoobtokových motorů je to tak, že se obrací i teplý proud..u vysokoobtokových-tedy valné většiny současných dopravních letadel je to takto.
Dovolil bych si podotknout, že jsou ruzné druhy reverzu, např. u tornáda se obrací i teplý proud
to Petr Popelář:Zase o něco chytřejší,moc dík.
...super!!!!
MirekZ:Kolem 80 procent tahu vyvozuje FAN(studený proud, co nejde spalovací komorou), .......berme to tedy tak, že tah motoru snižuje účinnost reverzu......
to PetrP:Asi mám trochu delší vedení, studený vzduch jde dopředu a horký plyny dozadu to je jasný,ale jak působí ten reverz,to se přeci musí navzájem rušit,tedy pokud nemá reverz větší tah.
18 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Dušan: yetti nemá rodinu, kdo by si takovýho blba vzal