Photo Detail

DHC8Q-315


Author: Filip Koška
Date taken: 2009-02-14
Number of ratings: 0×
Number of views: 4112×

Description:

14.02. ATH - PIK fuel stop

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



peto-nitra - unsigned guest (...148.6...)
2009-02-17 02:39

vpodstate je to o zmene spravania sa prudenia vzduchu okolo vyskovky, ked je jej nabezna hrana pokryta ladom. kym sa leti v hladine je vsetko viacmenej ok. ked sa vsak spomali, vysunu klapky a zacne sa klesat, prudenie sa zmeni a moze nastat stall kvoli tomu ze vyskovka riadne neplni svoju funkciu. ako sa z toho dostat vysvetluje ten chlapik z nasa. ide vsak o to, ze takato strata kontroly sa ziskava spat celkom inak, resp. prave opacne, ako ked je naladie na kridlach. tolko asi video, snad som to prelozil dobre, zasa pilot nie som.

Dj airbus - unsigned guest (...80.95...)
2009-02-16 13:55

narez videl jsem ho ale nechapal co to je diky moc

peto-nitra - unsigned guest (...148.6...)
2009-02-14 20:13

snad to trochu napravim zaujimavym tipom na video:

h t t p://video.google.com/videoplay?docid=2238323060735779946

23minutovy film o "tailplane icing"

(nechce to brat link tak som tam dal medzery)

peto-nitra - unsigned guest (...148.6...)
2009-02-14 20:07

ja viem max, to bol zly pokus o vtip, beriem spat. vseobecne vsak mam pocit ze turbovrtulaky s relativne malou plochou kridla s tymto maju problem: em120, atr-ka, dash... mali viacero takychto nehod v "icing conditions". sam som sa dost nabal na jednom takomto lete na emb do prahy, ked museli piloti poziadat o znizenie hladiny a stale pozerali na nabezne hrany odkial neustale "odstrelovali" namrazu

myslim vsak, ze vacsina takychto nehod nastala pri znizeni rychlosti a vysunuti klapiek na priblizenie, takze aj na hluposti co som napisal mozno je kusok pravdy. kazdopadne to nie je dovod, aby s tym vyrobca nieco neurobil a nezaviedli sa postupy do manualov, ako tomu predchadzat a co robit ak uz takato situacia nastane.

max - unsigned guest (...71.61...)
2009-02-14 17:01

peto-nitra

námraza na letišti není problém, problém je ve výšce několika km i nad emiráty, což jste asi zapoměl....

peto-nitra - unsigned guest (...148.6...)
2009-02-14 15:55

namraza je v emiratoch velkym problemom! najma v juli a auguste...

Georgo - unsigned guest (...176.213...)
2009-02-14 15:28

Tyhle DHC, hlavně verze -400 poslední dobou nevypadají moc bezpečně. Když už se tomu otevře podvozek, tak je to zase namrzlý a spadne to... Radši nebrat...

pigi - unsigned guest (...103.131...)
2009-02-14 15:10

dufam ze si zapnu defrozing cestou do kanady i v nej hrozi namraza ktora tomuto typu mimoriadne vadi :-(

Ms743 - unsigned guest (...8.250...)
2009-02-14 14:58

At se pak nikdo nestezuje na CSA a jejich A310 na dalkovky :))))


(kidding)

MiCi - unsigned guest (...218.160...)
2009-02-14 14:19

To je normálka,jen člověk není v práci......:-D
Hezký.

10 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details