Photo Detail

B737-76N


Author: Jan Kamyl Menzl
Date taken: 2009-01-13
Number of ratings: 0×
Number of views: 15487×

Description:

13.01. Temporary stored in Ostrava, together with OM-NGE (part of the wings on the left), OM-NGF, OM-NGD and OM-NGK

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



o.krumpoch - unsigned guest (...179.143...)
2009-04-19 22:29

...první letecké muzeum,s letuschopnými 737!... .

o.krumpoch - unsigned guest (...179.143...)
2009-04-19 22:01

...první letecké muzeum,s letuschopnými 737!... .

Dan - unsigned guest (...195.175...)
2009-01-19 09:37

Stačí si uvědomit nejnovější zprávy. Pro nespolehlivost zabavená letadla, (dočasné) rušení linek, které se neví přesně kdy skončí. Pokles ve vytížení letadel. Zájem o náhradní letadla, která se neví kdy přesně budou a kdo je zaplatí, kromě jednoho, na které se daly už dohromady peníze. Negativně situací (již dříve dluhy vůči poskytovatelům služeb) ovlivněné jméno společnosti. Britský zpracovatel plateb uvolní část z 14 mil. eur, což bude 10 % ze závazků společnosti. Příchod konkurence (Wizz, Danube) na některé tratě. To jistě neznamená okamžitý krach, ale že by byla situace dobrá, bych neřekl...

Venca - unsigned guest (...150.166...)
2009-01-18 23:54

Stačí si projít nejnovější zprávy ze SkyEurope a situace je jasná. Pár letadel vrátí lesingové společnosti a od jiné dostanou pronájem o 25procent levnější. Další pozitivní zprávou je informace, že britský zpracovatel plateb přes kreditní karty E-Clear začal postupně uvolňovat zadržované prostředky. Jak upřesnil Jason Bitter zadržováno bylo více než 14 mil. eur a nyní finance postupně přicházejí na účty společnosti. Tato společnost ještě pozice zdaleka nevyklízí a možná ani nikdy nevyklidí.

JS - unsigned guest (...41.24...)
2009-01-16 02:02

Michal, Milan: Diky za rozsireni obzoru, mate naprostou pravdu. Vrtalo mi to hlavou, tak jsem se na to podival do IPC pro CL i NG a skutecne je to tak.

Michal - unsigned guest (...160.31...)
2009-01-15 22:46

JS: skoro bych si tipnul, ze je to z OK-CGI :-) cumak je podle me stejny jak pro CL tak NG

link://www.planes.cz/cs/photo/1045725/b737-49r-ok-cgi-czech-airlines-csa-csa-ok-praha-ruzyne-prg-lkpr/

j.ree - unsigned guest (...112.106...)
2009-01-15 19:04

@Milan: to je asi zatim jedina cesta jak se udrzet a litat dal. Jit proste cestou jistych vydelku i za cenu obetovani mnoha linek. Ale o tom jsem mluvil uz dlouho dozadu ...

Milan - unsigned guest (...160.64...)
2009-01-15 01:41

A někde jsem slyšel, že budou lítat dál. Redukce letů..... vytíženější letadla a začne to vydělávat.

milan - unsigned guest (...160.64...)
2009-01-15 01:34

JS. Čumákky maj ...............teda kryty radarů maj fakt stejný!!!

Michal - unsigned guest (...179.124...)
2009-01-15 00:54

Ach jaj....co na to..len ze moc smutno:/

32 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details