Photo Detail

B737-76N


Author: Jiří Šíma
Date taken: 2009-01-12
Number of ratings: 1×
Number of views: 16418×

Description:

12.01. Part of distressed SkyEurope Airlines aircarfts (OM-NGC,F,D) remaining at Prague airport

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



adam - unsigned guest (...228.11...)
2014-01-03 12:33

jak na startu stovky

PeterV - unsigned guest (...68.74...)
2009-06-02 20:04

To pingu: a ještě bych k tomu dodal že pravidlo č. 1 pro zakládání aerolinek kdekoloiv na světě je: pokud chceš vydělat jeden milion dolarů založením nové aerolinky, tak musíš začít s deseti miliony dolarů.

PeterV - unsigned guest (...68.74...)
2009-06-02 20:01

To pingu: i když ti to může připadat poněkud "příliš zjednodušující" (což to v podstatě je), tak v podstatě je to pravda. Můžeš mě věřit - já se živím airline marketingem a analýzama provozu letadel a aerolinek po celém světě už pomalu 30 let

pingu - unsigned guest (...222.86...)
2009-06-02 19:21

to PeterV: tvůj příspěvek je slušně řečeno příliš zjednodušující. Vůbec nejde o to "s jak velkým balíkem začali". Když už, tak je to věc investorů, kteří lijí peníze do firmy průběžně (SKYeurope taky), úvěrování etc. Krachují i aerolinky, které nejsou low-cost. Jsou vysoce profitabilní low-costy (ryan). Všechny letenky v letadle nejsou za "27Kč". Já kupoval dva dny před odletem PRG-BXL právě u SKYeurope za 7tisíc. Inu, kdo později přijde, více zaplatí. Tak bych mohl pokračovat. Matematika je nemilosrdná, ale na provoz jakékoliv firmy s holou matematikou nevystačíš. Prosím, pokud o tom víš ehm NIC, raději tyhle plky nepublikuj.

PeterV - unsigned guest (...68.74...)
2009-06-02 16:29

To pku & ostatním: matematika je velice nemilosrdná a nedá se obejít. Když jenom poplatky za přistání na velkých letištích je často v tisících dolarů, kolik 27 Kč letenek musíte prodat aby jste zaplatili jenom tyto poplatky? A kolik takových letenek je nutné k zaplacení měsíčních leasingových poplatků (u novějších 737NG odhaduji na 150 000 dolarů), a kdo zaplatí palivo, posádku, pojištění, atd.? Věřte mě že s 27 Kč letenkami je to velice obtížné, a proto většina těchto nízko-cenových aerolinií krachuje. Jak dlouho vydrží v provozu je čistě otázka s jak velkým balíkem peněz vůbec začali.

Bob - unsigned guest (...80.166...)
2009-01-13 17:27

to Peter: no ale RYANAIR a EASY JET lietaju uz pomerne dlho, a zacinali vtedy, ked to bolo este finacne dobré...napr. RYAN uz lieta 25 rokov a EASY 14 rokov...

Peter - unsigned guest (...160.185...)
2009-01-13 17:21

By ma zaujimalo co robia v Sky zle ked taky Ryan alebo EZY su v pluse a pritom nemaju velke rozdiely v cenách leteniek.

dd - unsigned guest (...168.14...)
2009-01-13 17:15

To: vsichni
Nostalgie je pekna vec, ale ve finale rozhoduji penize - vydelas/prodelas. U skyeurope bylo, bohuzel vzdy spravne b)

Bob - unsigned guest (...80.166...)
2009-01-13 15:05

tak SEA by mi bolo strasne luto, lebo pred cca 6 rokmi (2003) ked som ich prvy krat uvidel na živo (aj pilotov), tak ma tak zaujali, ze som si povedal ze aj ja budem pilot....:)

Tereza Šímová - unsigned guest (...176.30...)
2009-01-13 11:46

Pořád jsem optimista a věřím na zázraky.Děkuju Sky Europe za krásné dva roky s hlavou v oblacích, svět vypadá hned lépe.

37 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details