Photo Detail

MD11CF


Author: Vladimir Pouche
Date taken: 09/2008
Number of ratings: 2×
Number of views: 3128×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Richard - unsigned guest (...240.1...)
2009-01-28 18:39

krásná ukázka, v kolikátým patře ten chlap sedí :-)

HonzaH - unsigned guest (...32.94...)
2009-01-28 12:32

Takovyho kopce jsem si na Schipholu nikdy nevsiml :)

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-01-28 12:27

Pojížděcí reflektory má na podvozkové noze. Reflektory používané obvykle při rychlostech menších než 400 km/hod během rozjezdu, vzletu a počátečního stoupání resp. při zataženém podvozku, či během přiblížení a přistání bývají umístěny v trupu, křídlech a pod. Ve zobrazené fázi letu mu je nikdo neurazí, doufejme. U gejtu by měly být reflektory zasunuty. (Prohlédněte si řešení na čumáku Caravelle.)

kopilot - unsigned guest (...150.185...)
2009-01-28 09:26

......a stejne jim to pak nekdo urazi chobotem/schodama :-D

kopilot - unsigned guest (...150.185...)
2009-01-28 09:26

Jen cumim ze se jim vyplati pridelavat pristavaci/pojizdeci reflektor na vyklopny hejblatko, nevim jak tady ale u laga se to vzdycky rozbilo prvni :-D, proc to nedaj treba na podvozkovou nohu ci do nabezky? Takevejdle machanismus to musi byt vcetne jisteni a kabelu tak 5kg vahy navic.

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-01-28 00:21

Nádherný detail. Když se pilotní křesla ocitnou během pojíždění nad trávou a letadlo na TWY ostře zatočí, je to úžasný zážitek.

6 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details