Photo Detail

B777-35R/ER


Author: WT Liew
Date taken: 12/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 3753×

Description:

New type ready for delivery to Turkish Airlines, which long term leased 3 aircrafts from Jet Airways




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Dan (...195.175...)
2009-08-08 22:40

max: To ale neni mozne absolutne srovnavat Ceskou republiku s Etiopii, Kenou nebo Anglou natoz Tureckem. Zde ta poptavka po cestovani tak velka neni, navic ve stredu Evropy je tolik jinych moznosti jak vyhodne letet... nemyslim si, ze by byl dobry napad s CSa nejak rozmakat dalkovky.

max - unsigned guest (...71.61...)
2009-08-08 21:34

Neskutečné, Turci mají taková letadla, u nás se dálkovky ruší, myslím že každý trouba nevzdělaný dovede dálkovky zrušit, opak dovede, kdo? určitě někdo jiný, než dosazený Paroubkem za odměnu Tvrdík, nebo Lašák.
Kdejaká země má dálková letadla, Etiopie, Kenya,Ukrajina, Marocco a řada dalších rozvojových zemí, u nás budou největší A 321.A to ještě charter.
Zruší se New York, potom Londýn, Paříž, Mnichov a další.
Výdělečné lety budou do Brna a možná i do Bratislavy.
Pak budou stačit dva čmeláci, aby tu dopravu zvádli (přeháním, vím o tom)
Jděte se vycpat, vy "manažeři"

ogan - unsigned guest (...102.89...)
2008-12-31 23:14

Já sem optimista věřim že jednou budou i v PRG dálkovky, ale jen bych se toho rád dožil...
Nicméně si myslim že když může dálkovky provozovat takový Finnair tak by mohli i ČSA

tomas reisinger - unsigned guest (...24.105...)
2008-12-30 19:33

Já nevím,mám cca 70 letů ročně a spousta mých kolegů a známých pdobně. A třeba speciálně NY radši letí většina z nich s SQ (jste v 10:30 ráno v NY přes FRA a to PRG opouštíte po 6 ranní) či LH,BA,KL atd. Nevyhovuje jim čas přistání v NY.A také častá poruchovost a vracení letů s OK speciálně na trase PRG - JFK. Všichni však svorně tvrdí,že s jiným letadlem a lepším časem by letěli z PRG hned. Proto se všichni také těší na Deltu,která bude mít od června lepší časy a lepší letadlo.ČSA mám hrozně rád na krátké tratě. Jen škoda,že není letadlo a nějaká linka třeba do Asie. Pěkný rok 2009 přeji. TR

Dan (...195.175...)
2008-12-30 18:04

klacek: Ale ty cestujici nechtej litat s CSA, at uz kvuli cenam, sluzbam nebo nevyhodnosti spojeni... i kdyby letaly CSA par dalkovych destinaci, tak LH, BA, AZ, AF tu maji tak silnou pozici, ze by jim ty PAX CSA nepretahly...

Georgiades - unsigned guest (...103.85...)
2008-12-30 15:35

Nazdárek všem, Jsem veliký zhastánce ČSA, nejen protože jsem vyzkoušel skoro všechny Evropské společnosti, ale i proto že pro mne něco znamenají. Chtěl bych také dálkové letadla do ČSA. Myslím si ovšem, že moc do toho nevidíme. Podivejte se na LOT, Malev, Alitalii, v minulosti Swissair, dokonce i Iberia není ekonomicky zdravá. Dle tisku všechny aerolinky právě trati na dálkových letech. Aby byli úspěšni ČSA musí přeáhnou pasažery z jiných aerolinek nejprve na reginálních linkách a poté jim nabídnout přípojné jakoto bylo na začátku 1999-2000. Pouze názor. Hezký nový rok

Roger - unsigned guest (...213.51...)
2008-12-30 12:44

Cestujících samozřejmě anonení to o počtech, ale o tržbách za tyto cestující -- jinými slovy: pročpak tihle cestující létají s BA, AF, LH, AZ atd ??

klacek - unsigned guest (...0.231...)
2008-12-30 12:21

Víte kolik čechů každý den odléta mimo Evropu? Mnoho krát jsem přestupoval ve FRA ,CDG, MUC, LHR, ZRH a vždycky tam se mnou přestupovalo mnoho Čechů tak jako já pokračujících za oceán. Ať mi nikdo neříká že by ČSA nenaplnilo letadlo s kapacotou 250-300 cestujících! Myslím si, že cestující sami nepřijdou. ČSA by se měli mnohem víc snažit a nenechávat cestující létat za oceán s BA,AF,LH,SR atd...

Roger - unsigned guest (...213.51...)
2008-12-30 11:09

Létat může kamkoliv cokoliv, jen na to usí být dostatek cestujících. A to je náš problém - bez silného domácího trhu a silné vlastní business class klientely je bez šance uživit jakoukoliv dálkovku.
A to je ten rozdíl oproti Turecku ... bohužel .. to je prostě realita

klacek - unsigned guest (...0.231...)
2008-12-30 10:17

ČSA měly v roce 2000 koupit ty B767-400, které jim Boeing nabízel. Náhodou to tyly fajn éra. Mohli létat do Japonska, Vietnamu, Číny a klidně i do Chicaga, L.A. atd..

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details