Photo Detail

Ae 270


Author: Milan K.
Date taken: 10/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 2515×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Dan (...195.175...)
2009-01-04 09:26

AO: To je slovickareni... jsem pouzil jiny slovnik...

pku - unsigned guest (...244.106...)
2009-01-04 09:11

PM: Ano to máš pravdu ale Ae 270 nebyl vyroben rozhodně za tímto účelem.

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-01-04 01:17

pku: ...chtějí více? Na umolousaný rance, mouku, cukr, rejži, kozy a petrolej autopilota nepotřebuji.Pořádný podvozek a podlaha bohatě stačí.

Aůlbert Orlita - unsigned guest (...48.34...)
2009-01-03 20:16

Dan: neletaji komercne, ale "Pro vlastni potrebu"

Dan (...71.191...)
2009-01-03 15:52

Ae 270 definitivne konci, za par mesicu dobehnou certifikaty poslednim dvoum ? komercne letajicim pro majitele Aero a pak uz sbohem nebe :-(

Petr Popelář (...84.36...)
2009-01-03 15:38

Je to s podivem, jak s rozpadem RVHP přestal být náš průmysl konkurenceschopný, že?Čímpak to asi bude?:-DA to není jen tohle, to je L-610, celá řada Zlinů,modifikace L-39.............všechno hvězdy vzájemné hospodářské pomoci, které po boku Mi-2,An-2,Tu, Il a Jak a dalších vzájemně vyměňované mezi tímto obludáriem konkurovaly jen sami sobě.

pku - unsigned guest (...177.61...)
2009-01-03 15:27

PM: To je ale právě ten problém že prodávat takovéhle letadlo a myslet si že v něm budou klienti létat VFR je podle mě blud a taky to tak dopadlo.
Ano vybavení které jsi zmiňoval na palubě stoprocentně být musí jelikož je to součást vybavení průměrné Cessny C-172 a bylo by smutné kdyby tomu tak nebylo nicméně si stále myslím že letadlo tohoto typu by krom těch dvou motorů mělo nabízet podstatně větší komfort ať už v podobě FD a nějakého pořádného AP a né to co vidím na obrázku.
Létat se s tím samozřejmě dá o tom žádná ale pak nemohou čekat že si to budou miliardáři kupovat ti chtějí více!!!

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-01-03 12:50

Triple seven má 400 pax na palubě a dva motory. Když jeden uprostřed vody vysadí, bude mít jen jeden. Není motor jako "motor", doufám. Nevím, co je podprůměrná avionika. Snad Ae 270 měl VOR/DME, ILS, dva ARK a dvě rádia. GPS si nosí každý v kapse. Volba vhodné tratě, srovnávací navigace a selský rozum, jsou pro podobnou třídu za podmínek VFR a VMC vyhovující. Kde není podmínkou úzkostlivá pravidelnost, co se vleče, neuteče. Souhlasím, že dva motory jsou lepší volbou, ale není nad dobrou údržbu.

pku - unsigned guest (...201.62...)
2009-01-03 00:03

Nikomu nechci nutit můj názor nicméně si myslím že jednomotorové dopravní letadlo s podprůměrnou avionikou si může koupit jen blázen a proto toto mé tvrzení.Prostě nepovedený Pilátus.Ten má sice taktéž jeden motor což je podle mého megahovadina pro úplný blázny ale aspoň má pořádnou avioniku a perfektní letové vlastnosti.

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-01-02 20:59

No, nevím. Když vyvstala potřeba tří kusů jednomotorových turbo-prop víceúčelových letadel, není nic, jenom fronta a peníze předem.

16 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details