Plane type: | AN124-100M-150 |
Airport: | Pardubice (PED/LKPD) |
Airline: | Antonov Design Bureau (ADB) |
Registration: | UR-82009 |
Author: | Jan Žeravík - Žeryk |
Date taken: | 2008-11-29 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 14954× |
29.11. 09:20 Pardubice spotters watching morning arrival big visitor to this airport (ferry flight from Damman, prior load of 3 Mi-24 for Afghanistan)
V Pardubkách máme odmrazení a dokonce jsem již Ruslana odmarzili.Jde o to že mívají požadavek na 70-80 tun paliva.S nákladem vtulníku by mu byla krátká dráha
Pokud je mašina po odmrazení propuštěna k letu, není důležité, zda odletí do Prahy nebo Kábulu. Uvažovaných 2500 m délky RWY zřejmě těžkému letadlu nestačí. Rychlost V1, po níž musí letadlo do vzduchu, protože už ho na zbývající délce dráhy nelze zastavit, by vycházela příliš nízká a kdyby po jejím minutí těžké letadlo nedosáhlo na zbytku dráhy rychlosti vzletu V2, vjelo by za koncem RWY do brambor. Proto tankuje "po špunty" v Praze, řekl bych.
Napadá mě snad ... jesti to není kvůli bezproblémovému odmrazení povrchu letadla po ránu, pokud by bylo potřeba? Nevím jestli na LKPD je vybavení na odmrazení pro takovou krávu letoun. V praze určitě podobná technika je dostupnější...
Proč letí do Kábulu přes Prahu? To v Pardubicích nemají dost kerosinu, nebo je snad 2,5 km dlouhá RWY pro start Ruslana s MTOW moc krátká?
Hej Honzo, tohohle Ruslana ti nezapomenu..:)
Česká armáda má v plánu darovat afgánské armádě 6 vrtulníků Mi-24 a 6 vrtulníků Mi-17 (z čehož 6 helikoptér bylo již dopraveno)...
Prosim vás,ví tu někdo kdo jim je daroval????
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
MOOOC pěkná fotka